Hoi iedereen, Ik heb dinsdag en woensdag twee maal een heel duidelijke positieve ovutest gehad. Nu vroeg ik me af of dit kan. Er zit zo goed als geen verschil in kleur. Ga vandaag ook nog een testje doen om te zien of het afgezwakt is. Alvast bedankt voor jullie reacties
ja ze zijn dan echt net zo intensief van kleur. Ik gebruik de digitale van CB dus die geven dan ook 4 dagen en smiley aan. Ik ga dan uit van de laaste dag van de positieve test om mijn eisprong te bepalen. Van matcare etc (dipsticks) nam ik degene die het snelste de meest intensieve kleur was. maar het is even uitzoeken, de testen en de intensiviteit van de testen varieert per persoon.
Ok, zal vanavond zien, doe dan opnieuw een test, sensitest dipstick sensitive. Was zo ie zo van plan om vrijdag nog eens te klussen, maar vanavond toch even een pauze
Ik heb ook 2 dagen achter elkaar een positieve test gehad, dag daarvoor een heel licht streepje. Ik ben benieuwd wat ik dan vandaag test! Ik denk dat ik gisteren wel mijn eisprong heb gehad, in de middag maar testte toch wel 's avonds nog positief...even afwachten! Succes met wachten!
Ik had altijd 5 dagen positieve met een duidelijke aanloop voor die tijd. Ik bleek wel PCOS te hebben, wete niet of dat van invloed is?
ja dat denk ik wel, je lichaam moet dan extra zijn best doen om een van die eitjes groot te laten groeien. je zou het eens op moeten zoeken.
Hhmm...ik heb nu alweer een positieve ovutest, 3e op een rij! Droge cervix slijm, gisteren dacht ik mijn ei had gehad maar toch niet? Temp ook weer iets omlaag! Snap er niets van, kan ik nou toch wel mijn ei hebben gehad maar nog wel een positieve test? Of moet echt mijn temp omhoog en geen positieve ovutest?
het zou er zo uit meoten zien voor positieve ovulatietest: temp normaal op de dag van positieve test: temp normaal of tempdip (ligt eraan hoe laat) na de positieve test: evt temp dipje maar dan gaat hij omhoog. Dat is ongeveer 48uur na de positieve test
Dan ben ik benieuwd of morgenochtend mijn temp zal stijgen en dat ik dan vandaag een dipje had. We zullen het zien! dan weer in de wachtweken! Wanneer kunnen jullie weer testen?