Cd18 posi ovutest, CD20 temp nog steeds niet gestegen?? Help?:?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Essje, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier is mijn temp alleen maar aan het zakken.. Snap er niks meer van! Ovulatietesten blijven licht nu.. Zit nu 5 dagen na m'n posi ovutest wn. Temp dus nog steeds niet omhoog :(:(

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Een posi ovu test is helaas geen "garantie' dat je eitje ook springt :(
    Ik had soms in 1 cyclus wel 3x een posi ovu test, waarbij het ei pas bij de 3e posi test sprong :(

3. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja daar had ik inderdaad zelf ook al van gehoord.. Ik baal hier wel een beetje van want houd in dat ik weer een wel lange cyclus heb :( naja ik wacht het wel weer af! Bedankt voor je reactie

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Hoi Essje,

Wat hierboven beschreven word (vaker poging tot springen van het eitje en dus meerdere keren posi ovutest), komt helaas vaker voor dan mensen denken!
    Een positieve test is dus nooit een garantie dat hij ook daadwerkelijk gaat springen.

Ik zie dat je tempt en heb je kaartje ff bekeken en ziet er op zich netjes uit hoor!
    Ik verwacht dat je temp morgen/overmorgen omhoog gaat springen ;)

5. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Bedankt voor je berichtje :)
    Ik heb vandaag weer een ovulatietest gedaan en die zit weer tegen positief aan dus denk dat hij gewoon verlaat is.. Ik heb er hierna nog maar 1 dus kan dan alleen morgen nog testen daarna wacht ik het wel gewoon af :) baal er wel een beetje van dat m'n cyclus zo lang is :(

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    pas laat en verkeerd (FF twijfdelde tussen cd 15 en cd17, tenminste zonder personatesten)
    heb dus daarom ook de temp van te voren weg gehaald.. en de afscheiding ingevuld.....;)

(heb trouwens een cyclus van 32-34 dagen iig normaal... dus dag 9 vond FF ook niet logisch;))

Deel Deze Pagina