Hier is mijn temp alleen maar aan het zakken.. Snap er niks meer van! Ovulatietesten blijven licht nu.. Zit nu 5 dagen na m'n posi ovutest wn. Temp dus nog steeds niet omhoog
Een posi ovu test is helaas geen "garantie' dat je eitje ook springt Ik had soms in 1 cyclus wel 3x een posi ovu test, waarbij het ei pas bij de 3e posi test sprong
Ja daar had ik inderdaad zelf ook al van gehoord.. Ik baal hier wel een beetje van want houd in dat ik weer een wel lange cyclus heb naja ik wacht het wel weer af! Bedankt voor je reactie
Hoi Essje, Wat hierboven beschreven word (vaker poging tot springen van het eitje en dus meerdere keren posi ovutest), komt helaas vaker voor dan mensen denken! Een positieve test is dus nooit een garantie dat hij ook daadwerkelijk gaat springen. Ik zie dat je tempt en heb je kaartje ff bekeken en ziet er op zich netjes uit hoor! Ik verwacht dat je temp morgen/overmorgen omhoog gaat springen
Bedankt voor je berichtje Ik heb vandaag weer een ovulatietest gedaan en die zit weer tegen positief aan dus denk dat hij gewoon verlaat is.. Ik heb er hierna nog maar 1 dus kan dan alleen morgen nog testen daarna wacht ik het wel gewoon af baal er wel een beetje van dat m'n cyclus zo lang is
pas laat en verkeerd (FF twijfdelde tussen cd 15 en cd17, tenminste zonder personatesten) heb dus daarom ook de temp van te voren weg gehaald.. en de afscheiding ingevuld..... (heb trouwens een cyclus van 32-34 dagen iig normaal... dus dag 9 vond FF ook niet logisch)