Ik zit nu op cyclus dag 7. Heb netjes drie dagen mijn regels gehad, drie dagen niets en vandaag opeens een bloedslijmprop van ongeveer 2 bij 2 cm .. Het was ook rekbaar. Wat is dit? Want zoiets heb ik nog nooit gehad...
vloei je er erg bij ??? en hevige krampen?? ik heb dat zelf ook eens gehad en de ha zei waarschijnlijk een miskraam bij mij was het echt een stolsel wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is hoor maaar is het een bloedstolsel of echt slijm ???
Bedankt voor je reactie! Nee t is niet heel veel echt twee keer een prop, ik had vannacht wel een half uur hevige krampen maar vandaag niet.. Ik had op mijn vorige nod een test gedaan en die was negatief.. Kan t dan evengoed een mk zijn? Lfs
Als je zwanger zou zijn geweest dan had je toch wel positief moeten testen op je NOD... Maar je kunt voor alle zekerheid alsnog een test doen, als je zwanger was dan is de kans best groot dat er nog hcg in je lijf zit en dit opgepikt wordt door de test. Alleen heb je ook gewoon je ongi gehad, dan is het weer onwaarschijnlijk dat je zwanger was. Was je ongi echt net zoveel als normaal? Sterkte en anders gewoon even je huisarts/gynaecoloog bellen en de situatie uitleggen, zij kunnen je vast verder helpen!
ik had een miskraam tijdens menstruatie wist niet dat ik zwanger was ik was toen 22 en slordig met de pil en sloeg ondanks pil weleens maand over dus schrok toen ik een bloedprop zag belde ha zei dat ik het mee moest nemen en dat was duidelijk een miskraam dus het kan wel in je ongi week maar het hoeft bij jou niet zo te zijn soms heeft je lichaam een grotere schoonmaak zei mijn ha weleens was soms ook hevig ongi met meer dan alleen bloed maar je kan idd je huisarts bellen nogmaals ik wil niet zeggen dat het een miskraam is hoor bij twijfel altijd ha bellen of ha-post groetjes
Thanx meis! Nee ging er ook niet van uit dat t een mk was, maar vraag me wel af wat dan wel, ben gewoon beetje bang voor me lichaam heb namelijk heel lang niet echt gezond geleefd en ook heel lang de pil door geslikt zodat ik niet ongie werd.. Dat is wel al een heel tijd terug en me cyclus is wel mooi maar toch beetje ongerust! Thanx hoor! X