zo´n trek!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brinatjuh, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    :)ik heb zo´n ongelooflijke trek in eten!!!!

een voorbeeld.....gisteravond om half twaalf....gewoon goed gegeten,was daarna behoorlijk misselijk....lig ik in bed heb ik me toch een partij trek in een boterham met smeerkaas haha;) dus manlief een boterham gemaakt......en daarna kon ik heerlijk slapen tot kwart voor zeven....:$ had weer enorme trek.....manlief een beetje wakker,en gezegd ik heb trek....weer een boterham gekregen en daarna was het weer okee......het lijkt wel alsof ons ukkie ons alvast laat wennen aan het ritme van hem/haar......

en wie herkent dit en wat doen jullie ertegen...want ik hoef nu ook geen tonnetje rond te worden........haha:)

liefs

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik had bij het begin ook wel erge honger, maar geen man die boterhammen voor me geen smeren en al helemaal niet om 07.00 uur in de ochtend op zondagmorgen haha

3. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    jaja het is een goede man hahaha!!! ben erg blij met hem en hij is erg blij met mij(ons).....

4. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Heel herkenbaar, maar helaas geen tips.
    Heb er momenteel ook erg veel last van, flauw/honger gevoel en dat de heeeeeeeeeeeeeele dag door. Ik snoep al een tijd niet meer, maar vanmiddag ff een zakje naturel chip's gegeten tegen het flauw gevoel, helaas werkt ook niet.
    Verder probeer ik zo gezond mogelijk te eten, want heb idd geen zin in veel extra kiloos.

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Bij mij wisselt het nogal. Manlief heeft al 2 keer 's avonds een broodje kroket moeten halen voor me :D Daar had ik tijdens de vorige zwangerschap ook enorme behoefte aan (en tussen de zwangerschappen door niet!). Maar ik heb bij het avondeten niet zoveel trek. Ik denk dat ik net zoveel eet als gebruikelijk in totaal, maar ik ben wel al 1 a 2 kilo afgevallen.

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb ook zo'n ontzettende honger, echt de hele dag door, ben nu maar op ontbijtkoek aan het knagen, is ook nog eens goed voor de darmen... maar ondertussen heb ik enorme trek in brood, brood, brood....

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    heeeeeeeeel herkenbaar! Trouwens, daar hebben heel veel zwangeren wel last van hoor. Je kent het wel: al die verhalen en plaatjes van etende aanstaande moeders. Augurken, zure haring, trek in de gekste dingen!

Lijkt me heerlijk om er aantoe te kunnen geven.
    Zelf moest ik me heel erg in bedwang houden wegens m'n diabetes. Moest m'n bloedsuiker zo strak houden dat ik haast niets mocht snoepen. Nouja, één voordeel, ik was maar anderhalve kilo gegroeid dus ik hoefde later niet alle overtollige kilootjes er weer af te krijgen. Elk nadeel heeft z'n voordeel.

Enne... eet smakelijk voor zometeen! :D
    Groetjes, Janet

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik herken het wel en eerlijk gezegd heb ik het tot nu toe genegeerd of ik nam een stukje fruit (eten wordt trouwens ook minder aantrekkelijk als je het zelf haalt, dan is het bed opeens veel te warm :p)

Komt ook omdat de meiden in mijn omgeving allemaal gigantisch aangekomen zijn en nooit meer hun oude figuur terug gekregen hebben, op 1 na en dat is dus degene die zich niet heeft laten gaan.
    En dat wil ik ook :)

Alleen nu heb ik zoiets van ok het mag wat meer, dus nu neem ik ietsjes meer maar ben tot nu toe 1 kg aangekomen dus dat mag dan wel.

Ik ben lui, heb geen zin om het straks na de zwangerschap dubbelop eraf te gaan werken :p

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja hoor, ook hier herkenbaar. In het begin van de zwangerschap had ik constant echt bere-honger. Gewoon aan toegeven hoor, je lichaam is hard aan 't werk met al die celdeling die er plaats vindt. Ik at gewoon allemaal gezonde dingen. Sowieso had ik heeeel veel zin in appels, dus vaak nam ik maar lekker een appeltje.

10. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier hetzelfde, had ik vroeger moeite om s'morgnesn te eten, als ik nu wakker wordt, dek ik de tafel, en aanvalleen maar!! heerlijk vers brood, met smeerkaas, kaas, kan er zo 4 op....en ik groei gelukkig nog maar weinig.
    Ik denk zowiezo dat je van een paar extra boterhammen, of aardappels en groente niet echt dik wordt hoor!!, meer wat je tussendoor opsnoept!

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Heel herkenbaar die trek maar damn.. jouw man gaat er dus uit om voor jou een boterham te maken? hahaha de mijne zegt dan 'hoezo? mankeer je wat aan je benen??' lol

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hier nu ook erg veel trek. Bij Timo was ik erg misselijk en dat probeerde ik onder controle te houden door steeds kleine beetjes te eten, maar dat resulteerde in 23 kilo aankomen, oeps! Nu ben ik iets beter aan het opletten en eet ik meer goeie dingen. Helaas begint het opboeren weer tekomen, en om uren lang rijstwafels te proeven... yuk!

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tijdes mn eerste zwangerschap had ik vooral veel trek in nectarines en huzarensalade en Optimel drink ;)
    Nu hebe ik vooral gewoon trek; maakt niet uit in wat. Avond-eten heb ik juit veel minder honger. Het komt nu juist veel vaker en dan in kleinere hoeveelheden. Ik geef er maar gewoon aan toe: zolang de hoeveelheden klein zijn geef ik toe aan de hongermomenten.
    Maar ik heb 2 weken gehad dat ik er ook echt gek van werd: er viel gewoon niet tegenop te eten!!! Nu is het weer wat 'gewoner' ;)

14. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Heeel herkenbaar, ik heb ook zo'n hongerrrrrr!!! En ik moet dan ook meteen eten want ik wordt gewoon misselijk en eng van de honger... Dus leg maar een paar koekjes naast m'n bed voor als ik wakker wordt van de honger...

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Optimel en nectarines haha hoe herkenbaar, drink tig pakken leeg, ene moment voor ik zwanger was dronk ik optimel niet meer en nu is het niet aan te slepen.
    Alleen de huzarensalade vind ik niks ;)

16. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik ken het gevoel. ik heb er niet elke dag last van, maar als ik er last van heb dan pak ik een broodje of iets anders gezonds zo dat je wel gezond blijft eten anders kan je erg veel aan komen

17. Linny79

Linny79 Lid

6 mrt 2010
    24
    0
    0
    Hoi hongerige dames, hier nog eentje die de hele dag door kan eten. Moet alleen niet teveel achter elkaar eten, want dan word ik niet lekker, maar ik kan ook wel de hele dag brood eten en warm eten vind ik ook lekker. En inderdaad maar gewoon aan toegeven. Ik probeer het snoepen wel binnen de perken te houden, want ook ik ben bij mijn vorige zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen. Daarvan is niet alles er meer af gegaan. 8 kilo nog blijven plakken en ik ben al geen ieltje. Ik neem nu dus gewoon extra brood, ontbijtkoek of evergreen en natuurlijk fruit. Maar ik moet wel eten, want als ik dat niet doe word ik dus wel misselijk.

Gr. Linda

18. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ook hier heel herkenbaar...
    ik zou zeggen gewoon aan to geven, natuurlijk wel opletten wat je eet als je niet zoveel wiltaankomen, maar bedenk wel dat je lichaam hard aan het werk is en ook wat extra enegie nodig heeft.... bij mijn eerste zwangerschap werd dat hongergevoel na ongeveer 3 en halve maand minder... hoop dat dat nu ook weer zo is ;)
    maar ik geef er iniedergeval gewoon aan toe, maar pak wel iets wat gezond is...

19. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    ik heb sinds een paar dagen ook enorme trek in vis!!!! aaaaargh!!! dit terwijl ik helemaal geen echte vis-eter ben.....mijn mannetje keek dan ook erg verbaasd dat ik vandaag een broodje met zalm nam....is namelijk niks voor mij hihihi....

Deel Deze Pagina