1-8 ben ik gecurreteerd en volgens de papieren die ik mee kreeg mocht je weer vrijen als je bloedverlies weg was Omdat ik 1, 5 dag geen bloedverlies had, hebben we vannacht gevreeën Alles bij elkaar 5, 5 week niet intiem geweest ivm afwachten miskraam... Misschien was het niet slim nu al te vrijen, maar na 5, 5 week verdriet was er toch wel behoefte aan intiem contact ( hebben wel een condoom gebruikt omdat ik nog de uitslag van het weefsel moet krijgen ivm vermoeden partiële mola ) Nou heb ik vandaag erg veel bloedverlies, meer dan ik de dagen na de curretage had Ook enorme buikpijn en lage rugpijn Is dit erg? Komt dit door het vrijen???
Het vrijen kan een prikkel zijn waardoor het bloedverlies weer even toe gaat nemen en de baarmoeder gaat reageren. Het is lastig voor mij om je goed antwoord te geven en de situatie in te schatten aangezien ik niet volledig op de hoogte ben van je klachten/medisch dossier. Bij twijfel raad ik je aan om even te overleggen met het ziekenhuis. Als je je door laat verbinden met de verloskamers krijg je dag en nacht iemand aan de lijn die jou goed te woord kan staan. Maar mogelijk heb je een rechtstreeks telefoonnummer meegekregen. Succes, Groetjes Gea