Vind het wel gek dat dat kind de hele tijd in die gevangenis was. Nu gaat ze weg dan maar vind t niet echt realistisch. Alsof normaal gesproken een kind bij je in de gevangenis mag blijven.
Afgelopen zondag waren Inge en Eva bij live for you en daar vertelden ze dat het zeker wel kan dat een kind in de gevangenis is bij haar moeder dat hebben ze uitgezocht van te voren. Ik vind het ook een leuke serie.
Ja dat kan zeker, niet in iedere gevangenis. Ik heb dat volgens mijn een keer gezien bij Buch in de Bajes.
Ik heb aflevering 1 helaas gemist. Ik heb aflevering 2 wel gezien. Maar ik begrijp het niet helemaal helaas.. Aflevering 1 nog ergens makkelijk terug te kijken?
Op net 5 vanavond 22.10 aflevering 1 en 23.05 aflevering 2.. Terugkijken kan ook op je telefoon in de SBS app, zowel 1 als 2
Heb toevallig die op net 5 opgenomen. Ik hoopte al dat dat aflevering 1 zal zijn. Was wel even gedoe op de SBS site om per 4 stukjes te bekijken, maar heb het toch mooi gezien!
Ik had verwacht dat Susan beschuldigd zou worden van moord, en dat het daar over verder zou gaan Niet dus
Ik vind het wel tof dat er (tot nu toe) steeds weer verrassingen in zitten.. Ik blijf dit toch wel kijken!
Zit het via kijk.nl terug te kijken in vier stukjes maar volgens mij loopt alles door elkaar. Het lijkt me een mooie serie maar snap er echt helemaal niks van haha.
Mooie en spannende serie en vind vooral Inge Ipenburg haar rol sterk neerzetten. Alleen heb ik één aflevering niet kunnen zien en merk ik dat ik bepaalde dingen nu al niet meer begrijp.
Goeie aflevering weer! Kreeg hier de kriebels van dat vet blehg haha Ik vind het voor een Nederlandse serie echt een leuke serie!