Inderdaad, was het eerste dat ik zei, poeh... Dus als ik het goed begrijp, volgende week de laatste aflevering? Dit moeten ze het hele jaar rond uitzenden, ik ben verslaafd.
Ik kijk ook iedere maandag. Wat een heftige aflevering was dit! En heel knap van Isa Hoes dat ze die laatste scène heeft gedaan. Wat een kracht van haar.
Ik heb hem net terug gekeken. Gelukkig was mijn vriend de deur uit. Want jeetje ik heb keihard zitten janken. En waarom? Ik leef mee met haar en vindt het zo zielig. Bah! Het moet langer doorgaan
Hier precies hetzelfde de tranen begonnen steeds weer opnieuw!! haha. Echt super jammer dat volgende week al de laatste aflevering is. Hoop dat er snel een tweede seizoen komt!!
Hier gisteren (eindelijk) de herhaling gezien (want volleybal op maandag). Ik neem het op, maar het komt ALTIJD te laat waardoor ik elke keer gewoon 10 minuten aan het einde mis! (bijzonder irritant kan ik wel zeggen) Begrijp ik nou goed uit jullie posts dat dat kindje wat Lies aan leek te rijden uiteindelijk niet aangereden is? Ergens heb ik nu wel zoiets; "stop killing of the kids" Maar ik moet zeggen dat ik die van Dorien daarin nog het heftigst vond. Die echo met dat stille beeld (maarjadathadikook-alleendannietdooralcoholnatuurlijk). Vond het wel heftig afgelopen aflevering. Weten de bewakers nou dat Suus geprobeerd heeft om zelfmoord te plegen? Volgende week komt Suus erachter dat de zoon van Lex Dylan heet. Zoooo spannend. Ze heeft nu niks meer te verliezen. Ik ben heel benieuwd hoe zich het een en ander ontwikkeld!
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar wat ik heb gezien vond ik toch goed. Eva van de wijdeven ook weer erg sterk in deze rol. En Martine Hafkamp (hoe heet ze ook alweer in het echt?) haatte haar al snel weer. Ze kan goed 'de slechte' spelen. Maar is volgende week de laatste aflevering? Komt er nog een nieuw seizoen dan?
Zoooo jammer!!!! Vind deze serie echt goed en blijf er ook echt voor thuis haha.. Ben benieuwd naar de laatste aflevering
SBS-successerie Celblok H krijgt tweede seizoen Show.nl Gelukkig vind het een goede en spannende serie Vanavond eerst de laatste van dit seizoen ben erg benieuwt
Wow net de laatste aflevering zitten kijken! HEFTIG!!! Ze heeft gewoon Lex vermoord En Freddie annet bizar! Hihih Wat zou er gebeuren in seizoen 2??
Nee, klopt niks van Ik heb altijd gezworen dat zij het was, maar het blijkt heel iemand anders te zijn. Sorry! Ik ben ook blij met een tweede seizoen!