Watch What Happens When One Parent Speaks Out at a School Board Meeting About a Controversial Book Assigned to His Daughter | Video | TheBlaze.com
Ik lees het al niet eens meer als het over Amerika gaat... Het land van de meest belachelijke situaties...
Hmja. De titel geeft een verkeerd beeld van de situatie. De man is niet gearresteerd vanwege zijn mening, maar omdat hij niet luisterde naar de agent (zie bron artikel). Pure sensatie dus. Daarnaast vind ik het idioot om zoveel commotie te maken over een seksueel expliciet stukje. Maar goed, we hebben het wel over Amerika, het land dat "Are you beiing served?" na 2 afleveringen van de buis haalde in verband met het gebruik van het woord "pussy" (verwijs naar de kat van één van de hoofdrolspeelsters). Dus wat wil je dan?
Maar Pamela Anderson met haar boobs zowat uit haar rode badpak DAT mag dan weer wel... Bizar inderdaad...
Ja, inderdaad! En alsof de jongeren anders niét in aanraking komen met seks Door al deze commotie gaan ze het boek waarschijnlijk juist lezen
Mwa, als je op die manier jongeren aan het lezen kunt krijgen....... doe mij dan nog maar zo'n relletje