Nog 3 afleveringen.... Maar als je het toch wil weten, kan je online naar Wentworth kijken, is precies hetzelfde en zelfs de personages haal je er precies uit
Is bewust gedaan. Nadat Lex is vermoord door Suus heeft haar familie bewust iemand daar geplaatst om haar terug te pakken. Om de kijkers op het verkeerde spoor te zetten kwam daar een Noortje lookalike.
Dat vind ik juist zo héérlijk. Er is niks van te volgen en dat maakt het echt ontzettend spannend Ik dacht eerst ook dat Suus hier helemaal gek om zou worden, maar dat is dus niet zo.. Verder denk ik echt dat pas op het einde een heleboel duidelijk gaat worden. Ik vond 'gebaseerd op Wentworth' trouwens ook een beetje eh, zacht uitgedrukt. Het is inderdaad exáct hetzelfde.. De karakters inderdaad ook. 'Wentworth-Lies lijkt precies op CelblokH-Lies e.d. Onze Altan is wel een stuk eh, aangenamer om naar te kijken dan de WentWorth Altan trouwens Wel jammer, want ik dacht dat ik Wentworth lekker kon gaan kijken, nu Celblok H bijna is afgelopen. Maarja, technisch gezien heb ik het allemaal dus al een keer gezien Ik heb bij het eerste seizoen trouwens ook altijd gedacht dat het Kim uit ONM was hoor. Ze lijken ook wel écht heel erg op elkaar! Tess / Bo Maerten (seizoen 2) en Noortje / Daantje Idelenburg (seizoen 1);
Ik dacht ook dat het dezelfde was maar nu ik de foto's zo naast elkaar zie, zie ik wel duidelijke verschillen.
Is morgen dan de laatste aflevering van dit seizoen al? Net aflevering van vorige week gekeken..spannend!
Tja een gevangene loopt nooit voor een bewaarde uit. Die nieuwe toen ze naar mevrouw Brinkhorst moest met Vera... Zitten wel heel veel fouten in, maar het is ondanks dat wel een goede serie
Ja, en ook nergens hangen zowat bewakingscamera's, echt realistisch is het vaak niet, maar ik kijk toch wel met veel plezier .