Hi dames, Vl en ik kijken heeel veel series en zijn weer op zoek naar wat nieuws! Heeft iemand nog een geweldige tip? Gezien (tot aan wat uit is) - house of cards - sopranos - the wire - homeland - dexter - sons of anarchy - luther - the killing (amerikaanse) - suits - true detective - the following - breaking bad - game of thrones En vast nog een heel aantal die ik hier ben vergeten.. Ben dus vooral op zoek naar vrij nieuwe series!
De meeste in je lijstje ook gezien. Zitten een paar top series bij. House of cards komt 27 februari weer op netflix Ik ben fan van arrow vriendlief vind het wat minder. Lilyhammer vonden we beide ook super en Fargo ook. Orphan black ook leuk en binnenkort een te verschijnen nieuwe serie how to get away with murder vind ik ook heel leuk. Komt geloof ik op net 5 of zo.
Gotham en the walking dead doen het hier goed. Verder ook the 100, al vind die wat minder. En orange is the new black, modern family, the big bang theory (als je daar van houdt), Sherlock, Hannibal. Oo de rest kom ik even niet....
The walking Dead Mad men Outlander The leftovers Fargo Prison break Boardwalk Empire Sherlock Studio 60 on the sunsetstrip Downton Abbey
Grimm, moet je van houden. The walking dead, begint over 4 weken weer, Jeeeeeeeeeeeeej! Davinci Demons, echt een top serie. American horror story. Penny dreadfull Vikings Game of thrones, best of all. Iemand enig idee wanneef het nieuwe seizoen uit komt? Sleepy hollow, moet je van houden. Dexter Hannibal Blacklist Celblock H The vampire diaries The originals Borgias Rome Devious maids pretty little liars Als ik dit lijstje terug kijk kom ik tot de conclusie dat ik te veel slapeloze nachten heb.
Weten jullie misschien welke serie ik zou kunnen bedoelen? Ik hoorde laatst iets over een erotisch getinte serie naar een roman, ik dacht van een Amerikaanse schrijfster. Ik Google me suf maar kan het niet vinden. Stom stom stom dat ik het vergeten ben om bij mijn imdb favorieten te zetten.
The flash (spinoff van Arrow) erg leuk Agents of shield en Agent Carter (uit hetzelfde universum als the avengers The librarians vind ik wel komisch, maar moet je van houden Madam secretary State of affairs (moet ik nog kijken, maar lijkt me wel leuk) Op tv.com kun je ook goed zoeken naar nieuwe series die gaan uitkomen.
Covert Affairs (CIA serie) (wel korte seizoenen ) Arrow - toevallig The Flash ook gezien, maar na Arrow vind ik dat niet zo boeiend, het deed me een beetje denken aan een mix van Heroes en Marvel Agents of Shields (Marvel vind ik niet zo boeiend) NCIS - maar dan kan je even kijken want die zit nu in seizoen 12
Kun je ook gelijk ncis LA en ncis New orleans meenemen haha. Ik moet zeggen dat ik een beetje NCIS moe aan het worden ben. Heb tot en met begin van huidige seizoen gezien en op een gegeven moment wordt het zo hetzelfde. Ncis LA vind ik nog wel leuk
Hou je van crimeseries? Dan kun je je hart op met Scandinavische series. Die zijn spannend en steengoed! Titels zijn oa: The Bridge The Killing Wallander Millennium trilogie Dicte Irene Huss Arne Dahl Annika Bengtzon En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar vooral bovenstaande zijn erg goed! Veel kijkplezier!