Van Dikshit tot Godmother: de opvallendste babynamen van 2015 - RTL Nieuws Staan weer pareltjes tussen!
Vooral dit rijtje Cyproxsius (jongen) ClayJahvanslyio (jongen) Ifeadikachukwu (jongen) Djiencionnairo (jongen) Qsheiayner (jongen) Elgftheria (meisje) Marjo-laeneiy (meisje) Nnarbys-Lenay (meisje) XJeàneyshá-Treángelys (meisje) Zikoranaudodimma (meisje)
Volgens mij hebben wij dan toch iets fout gedaan als ik het zo lees. we zijn bij lange na niet origineel genoeg geweest.
Dikshit? welke idioot noemt zijn kind nou Dikshit!!!!! En die idiote onuitspreekbareentypnamen om maar ''orgineel'' te willen zijn, maar niet erbij nadenken dat dat kind later een katkrabtdekrullenvandetrap naam heeft sjonge jonge.. Vreselijk, sommige namen zouden echt verboden moeten worden, die kinderen worden gepest
Ben echt voor weigeren van namen. Sommige kunnen echt niet. Grenst zeker aan mishandeling. Psychisch.
Zijn dit namen die zijn aangemeld of ook allemaal geaccepteerd? Je kind Islam noemen of Jood, pls gooi jezelf weg ofzo. En de rest is ook verschrikkelijk!
Ik snap echt niet dat bepaalde namen niet geweigerd worden. En ik snap ook niet dat er van die achterlijke ouders zijn die hun kind zoiets aandoet.
Dat er rare ouders zijn sta ik niet meer van op te kijken. Maar dat de gemeente deze namen goed heeft gekeurd :O Vooral: Aykut (jongen) Khakdel (jongen) Dikshit (jongen) Phuc (jongen) Tyten (jongen) Eylül (meisje)
Ik heb 3 kinderen, Eh, Ha en Peep. Ben zwanger van de 4e en die gaat Oceaan heten. Mijn hemel wat lopen er toch een dwazen rond.