hij ziet er knap uit maar zodra die gaat praten haak ik af… toch eens even kijken wat voor wijn hij nou heeft gegeven.
Die gast die er als laatste bij is gekomen heeft ook al meegedaan aan dat programma lang leve de liefde. Of hij wil graag bekend worden of hij is wanhopig op zoek naar liefde
Het concept klinkt leuk, maar ik ken mezelf.. ik vind Soundos meestal heel irritant dus ben bang dat ik daar niet langsheen kan kijken.
Toch zou dit wel het type man zijn waarvoor ik echt als een blok zou vallen. Vind hem echt de meest aantrekkelijke die ertussen zit. Hij is verder galant, best intelligent en een beetje fout op een leuke manier. Had scheuren met een dikke bak enzo Het is irritant dat hij daar zit omdat ie bekend wil worden, dat vind ik echt een afknapper bij mannen die dan meedoen aan dit soort shows. Sowieso als aan een tv programma meedoen, terwijl ze er wel gewoon leuk uitzien en denk goed in de markt liggen. Maar goed hij stelt zich gewoon voor met achternaam zag ik. Dus die was zo gevonden. https://instagram.com/ducolammers?utm_medium=copy_link
zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ik vind het geen lelijke man maar aantrekkelijk vind ik hem absoluut niet. Zie via je link dat hij ook acteerlessen volgt en in een videoclip van rapper sevenalias heeft gespeeld.
Ja, eigenlijk dus gewoon een beetje een suffert die beroemd wil worden en dit als opstapje ziet. Maar idd smaken verschillen
Ja maar dat is het juist, hij lijkt té perfect. En daar val ik niet op... Echt zo'n gladde jongen, hou ik niet van. Val op een beetje stoerder/ruiger. Maar ik ben dan ook totaal het tegenovergestelde van Larissa.
Ja, en dat opstapje dát vind ik juist onaantrekkelijk. Het ligt er allemaal te dik bovenop. Het is té perfect.
Nou dat is ook niet leuk. Maar goed een man zal met mij geen bekendheid krijgen. Dus in t echte leven had ik dat er nooit vanaf gezien Maar hey, who cares, de allerleukste man heb ik een jaar of 4 geleden al ingepikt Die houd na al die tijd ook nog steeds de deur van de auto voor me open ❤️
Ik ben toch verder gaan kijken en heb ik geen spijt van! Leuk programma, leuk concept, leuke matchmakers... Qua mannen is het niet mijn ding, maar ja... Ze hebben de mannen ook niet voor mij uitgezocht, he?! Wel uiteenlopende types... Als ik toch een favoriet moet kiezen, is dat Jeroen (of die kledingontwerper)....
Ik geef het toch een kans, tot nu toe geen spijt. Oooh, die Jasper ❤ ik heb zn date nog niet gezien, maar helemaal mijn type qua uiterlijk.
grappig, ik lees Jasper en ik kan er gewoon niet opkomen wie dat nou is. Op mij heeft hij dus kennelijk geen indruk gemaakt.
Hij heeft mee gedaan aan dat datingsprogramma dat ze samen 24 uur in een huisje gaan. Alles voor de liefde?
Aaaahhh ja! Lang leve de liefde…! Kijk jij dat niet? Echt superleuk programma, heerlijk half uurtje per dag!