het gaat zo hard...

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb zelf helaas nog geen kinderen, maar sinds oktober 2004 ben ik wel een troste tante en ik verbaas me over de snelheid waarop dat menneke opgroeit.

Geef hem 12 puzzelstukjes en hij zet zelf de drie verschillende puzzels inelkaar. Hij weet van iedere puzzel de vier stukken bij elkaar te zoeken en ze dan ook nog in elkaar te zetten. Ook z'n babbel is al flink en hij is zo verschrikkelijk snel. Je moet hem constant in de gaten houden.

Het begon met naapen, maar nu legt hij al verband tussen dingen, van water wordt je nat en met de schakelaar doe je het licht en de tv aan en uit.

Als hij me ziet roept hij gelijk pssssss.... in de hoop onze katten te roepen. Ook als we heel ergens anders zijn. Hij assiosieerd mij en mijn man gelijk met de katten en daar weet hij ook al de namen van. Op foto's herkend hij mensen.

Is dit normaal voor een kind van 20 maanden?

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jawel hoor. En waar blijft de tijd met zo'n uk, he... Echt vreselijk!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zie hem eens in de twee weken of zo en dan ben ik iedere keer zo verbaasd over wat hij er allemaal bij geleerd heeft.

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    leuk he?

Giul is nu 12 mndn en ik zie hem nu dagelijks veranderen. Ik denk dat t nu hard gaat met de ontwikkeling tot ie ruim 3 is. Ik verheug me al op morgen, wat zou ie nu weer uitvinden?

Deel Deze Pagina