Celine Dion is zwanger!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sjors82, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

#1 Sjors82, 18 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2009
    Céline Dion is zwanger

AMSTERDAM - Céline Dion (41) en haar man Rene Angelil (67) verwachten hun tweede kindje. Dat heeft de Canadese krant Journal de Montréal dinsdag bekendgemaakt. De zangeres is zwanger geraakt via IVF-behandelingen.

Het stel heeft al een kindje, Rene-Charles, die in januari 2001 geboren werd. Angelil heeft daarnaast nog drie kinderen uit twee eerdere huwelijken.
    Dion liet al eerder weten dat ze haar familie graag uit wilde breiden. De babyplannen werden in het verleden echter uitgesteld omdat Angelil aan een zeldzame vorm van huidkanker leed. Het stel liet toen zaadcellen invriezen voor het geval hij onvruchtbaar zou raken door de chemotherapie.

Bron: nu.nl

Echt leuk voor haar, dat het 'op haar leeftijd' nog gelukt is! Ik weet dat er een topic beroemd en zwanger is, maar ik vond dit wel een eigen topic waard :)

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Toe maar ;) Wel leuk voor haar .. Maar papa is wel erg oud vind ik !!

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo dat kindje krijgt ouders op leeftijd! Wel bijzonder dat het nog een keer gelukt is! En de kleine is vast heel gewenst :)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind eigenlijk ook wel dat de vader erg oud is. Wanneer het kind 13 jaar is, dan is de vader 80. Dushet kind gaat waarschijnlijk al wel jong de vader verliezen.
    Maar het is natuurlijk wel leuk dat ze een kindje krijgen. Heeft Celine Dion nog geen kinderen?

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Sorry, zie dat ze al een kind hebben uit 2001.

6. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Zij wel, de trut
    ;)
    Grapje natuurlijk, ik vind Celine Dion een heel leuk mens, en ben blij voor haar en haar man dat ze nog een kind zullen krijgen.

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht

Hahahahahahaha:p

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind het een beetje erg oud (dat vind ik van haar leeftijd eigenlijk al) maar goed met geld kan je toch bijna alles kopen wat je wilt blijkbaar..

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

41 valt nog wel mee, dat gebeurt hier ook nog wel, ook op de natuurlijke manier hoor.. De vader is inderdaad erg oud, maar ik kan me voorstellen dat ze er graag nog 1 wou, de oudste is al 8 jaar en dit was waarschijnlijk haar laatste kans. Wie weet hoe lang ze al bezig was?

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat een rotopmerking zeg. Ja haar man is idd op leeftijd en Celine is 41. Maar wie ben jij om te zeggen dat dat te oud is?
    Hoezo met geld is alles te koop?? Celine is zwanger geworden door ivf. Mss hebben ze de behandelingen zelf moeten betalen maar dan nog. IVF is niet iets wat je zomaar even tussen door doet hoor. Alle hormonen, prikken ziekenhuis bezoeken. Wat veroordelend gelijk weer BAH!!

Ik vind het super voor hun!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, idd een beetje een ongepaste opmerking.
    Oke, mijn keus zou het ook niet zijn om op die leeftijd nog die stap te zetten. Maar goed, kan heel goed begrijpen dat ze nog een kindje willen. Zowel voor hunzelf als voor de oudste.

En trouwens, hier in Nederland kun je ook gewoon tot je 42e terecht voor behandelingen om zwanger te worden hoor!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Ik ben blij voor haar. Tis een lief mens. En zij weet ook natuurlijk prima dat manlief op leeftijd is. So be it.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zag haar pas bij Oprah en daar had ze het over een eventueel 2de kindje en toen dacht ik nog: ben benieuwd hoelang het gaat duren en nu is ze dus zwanger :)
    Ze ging ook zo lief met de kinderen om toen bij oprah echt super om te zien :)
    Wel leuk voor ze! Alleen tja die man is wel wat aan de oude kant hoor maar goed als ze het graag willen waarom niet?

Hoever zou ze nu zijn?

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik ben ook erg blij voor haar. Zeker omdat de reden van de IVF was omdat haar man kanker heeft gehad en daarom zaad heeft laten invriezen. Kan me voorstellen dat ze daarom het zwanger worden een beetje uitgesteld hadden. Het verbaasde mij zoiezo dat ze nog zo "jong" is. Ik dacht dat ze al veel ouder was.

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    FF gequote;

Het goede nieuws staat nu ook op Céline's officiële website:
    "Celine Dion and her husband René Angélil are expecting their second child in May. Congratulations Celine and René!"

In Mei! Dan is ze nog niet zo heel ver :)

16. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    In mei? Hoe kan dat nou? Dan is ze nu 3 of 4 weken zwanger. Vast bedoeld om de media te misleiden.

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dat zou idd niet kunnen ....

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mei kan inderdaad niet, want als je nu net zwanger bent, ben je nog in april uitgerekend! En ik neem aan dat ze het nieuws pas wereldkundig maken als ze over de 12 weken-grens is. Dus dan zou je februari-maart uitkomen.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.882
    113
    Tja, vind het wel leuk voor haar en vind haar nog niet veel te oud ofzo, maar hij is 67! Dikke kans dat hun kindje al heel jong zijn/haar vader verliest, dat is toch harstikke sneu..

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wat leuk zeg dat ze zwanger is!!!
    En ja hij heeft wel een wat oudere leeftijd, maar ze hebben er vast wel goed over nagedacht!
    Denk dat ze ook berekenen van een zwangerschap van 42 weken, zodat de media niet irritand gaat doen als ze overtijd is...

Deel Deze Pagina