Mijn zoon is helemaal weg van wilde dieren en freek in het wild, Nu schijnt er in het Naturalis een expositie te zijn met dieren die freek leuk vind. Maar is het Naturalis verder een leuk dagje uit met een kind? Naar mijn mening staan er alleen maar opgezette dieren en botten?
Mijn vriend is er een keer geweest met Thijmen en die vond het super. Toen was hij ook 4/5. Volgens mij zijn er ook interactieve dingen voor kinderen.
Afgelopen zomdag nog geweest. Wij gaan al sinds zoon 2 is! Zeker voor 5-jarigen is er heel veel te doen. (Ligt ook een beetje aan kind's interesse natuurlijk).
Ik hoor bijna elke avond voor het slapen gaan; mama wanneer gaan we weer naar naturalis. En wij zijn echt al geregeld geweest, maar zo leuk vind hij het. Hij is 5,5 jaar
Ik was er vorig jaar met m'n man en dacht steeds: 'Och, wat was het leuk als m'n dochtertje erbij was geweest (toen 5 jaar).. Dus ik zeg: ja!
Nooit geweest, maar volgens mij is het Natural History museum in London soortgelijk en daar gaan we regelmatig heen. Beide jongens (nu 5 en 7, de eerste keer 4 en 6) en onze dochter (nu 3, de eerste keer net 2) vinden het geweldig.
Mijn oudste van bijna 4 is ook gek op Freek in het wild en hij vond het fantastisch in Naturalis! Hij vraagt ook regelmatig of we nog een keer kunnen
Mijn zoontje (4) is met school geweest, dus is zeker geschikt voor kindjes van 5! Ze hebben ook altijd iets voor (kleinere) kinderen. Sowieso veel opgezette dieren, erg indrukwekkend voor de kleintjes