Staat anders keurig in de regels van dit forum dat topics over politiek en religie niet zijn toegestaan. Dit is dus niks nieuws ofzo, maar wellicht wel jammer dat er niet over gediscussieerd mag worden hier.
Beste LindaS80, We hebben het topic over de aanslag in Parijs opgeschoond en weer geopend. Het feit dat we het topic sloten heeft niks met censuur te maken. Wij hanteren slechts de regels van het forum. Regels waar trouwens ook jij mee akkoord bent gegaan toen je lid werd. Het verleden heeft ons geleerd dat er in onderwerpen over religie niet altijd respectvol gereageerd wordt en dat dergelijke topics enorm uit de hand kunnen lopen. Wij respecteren ieders mening en geloof, maar Zwangerschapspagina.nl is niet de plek om over dergelijke onderwerpen te discussiëren. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
tja waarom waarschuwen en nog even de regels aanhalen? want ik durf wel te wedden dat het straks weer gesloten gaat worden omdat wij ons niet aan de regels houden maar bij dit topic ontkom je er gewoon niet aan.
Er wordt in de lounge over vanalles en nog wat gediscussierd waar zwangerschapspagina niet echt de plek voor zou zijn. Ik vind dit een hele rare reden.
Maar goed. Kan mijn topic dan ook worden opgeschoond en opnieuw geopend worden? Ik heb namelijk nadrukkelijk gevraagd om het niet over geloof te hebben. En ik heb het vlak voor de topic gesloten werd ook nog eens neergezet. Ik vind het erg jammer dat ik niet mijn verhaal mag doen en gevoelens mag wisselen met medeforummers omdat er een aantal mensen tussen zitten die zich niet aan de regels houden. Dus hierbij het verzoek om mijn topic die NIET over geloof gaat te heropenen.
De 2 die voortvluchtig zijn, zijn geboren en getogen in Parijs... niet ver van de plek waar het gebeurd is.
Ik vraag me af of die twee geen dekmantel zijn. Zware terroristen maar wel ergens je id laten liggen? Dat is toch raar?