Wij overwegen om een midweek of weekend naar Center Parcs te gaan, buiten de schoolvakanties om. Wij hebben 2 dochters , 3 jaar en 3 maanden. De oudste houdt van zwemmen, vandaar dat een Center Parcs ons wel wat lijkt. Wel willen we een huisje die van binnen vernieuwd is. Welk park vinden jullie het leukst en waarom?
Ik ben alleen in heijderbos geweest. Leuk zwembad maar wij hadden wel een oud maar gerenoveerd huisje. Meubilair is ouderwets maar badkamer was nieuw en de keuken van alle gemakken voorzien.. Wij vonden het prima. Onze zoon had echt een ledikantje en niet zo'n campingbedje. Verder was kinderstoel aanwezig. Zijn rond de Sint tijd geweest en toen wordt er ook erg veel voor de kleintjes georganiseerd.
Ik zit ook te kijken om weekendje te boeken. Wij gaan naar Heijderbos denk ik. Dat heeft de hoogste "ster waardering" En we zijn bij bijna alle parken geweest en deze vinden we het leukste. We nemen wel een VIP huisje want de gewone zijn vrij oud
het heijderbos omdat mijn moeder daar werkt nee, is echt een heel mooi park. Super zwembad en ze hebben een jungledome, echt super leuk voor kinderen!
Heijderbos: de jungle dome is geweldig! vond mijn jochie van toen 3 geweldig, het zwembad is ook erg leuk. Kempervennen vonden we ook een leuk zwembad maar het huisje was erg klein. We hadden 6 persoons maar het was zo krap. In de keuken ook geen ruimte voor je spullen dus alles bovenop het stapelbed moeten leggen waar de jongste sliep. De wandelwagen moest in de gang voor de wc want hij pastte nergens... Meerdal hadden we ook 6persoons, en wat een ruimte zeg, wow! heerlijk is dat. Zwembad was iets minder, kinderboerderij erg leuk en de de vogels in de market dome ook Huttenheugte vonden we drama, de hele dag reden er auto's af en aan, we moest zo opletten op ons jochie, vreselijk! hier komen we niet meer! Erperheide zijn we 2x geweest, zo goed bevalt dat ons. Het zwembad is het mooiste van allemaal, de lagune is wat warmer dan de andere baden en dat vonden we voor onze baby erg prettig, hij kreeg het snel koud in de andere baden dus ik begon daar en ging dan naar het bubbelbad. Dit vind ik ook een aanrader voor jullie. succes met je keus
Erperheide is echt een leuk park voor de kids. Ook door de binnenspeeltuin. Ik ben afgelopen jaar bij de volgende parken geweest: Heijderbos, meerdal, erperheide, kempervennen. Dit jaar gaan we een week naar de huttenheugte. Zie nu inderdaad dat de huttenheugte niet autovrij is. Dat is dan wel een nadeel. Zelf hebben we altijd de auto bij het huisje staan ivm onze dochter. Hopelijk valt de drukte qua auto's mee als wij er zijn.