Hoe dichtbij de vertrekhal is deze short stop op Schiphol echt? (Holidayvaletparking)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door D83, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Holiday Valet Parking: gemakkelijk en voordelig parkeren - Schiphol

Is t makkelijk aan te lopen naar de vertrekhal met twee kleine kinderen en koffers ed vanaf deze short stop, er staat 1-2 mij, is dat ook zo? Het Lijkt me iig handiger als parkeren elders, auto uitladen, busje richting Schiphol incl wagens en kinderen inladen, busjes weer uitladen etc
    we gaan met n grote groep (meer kleine kindjes) op vakantie met meerdere auto's...

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je moet naar P6 rijden, ik heb daar vorige week iemand opgehaald, ligt inderdaad tegenover de vertrekhal. De bus/taxi-baan oversteken en je bent er.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O dat klinkt ideaal :D Thx

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Klopt wat Eylem aangeeft. Wij hebben het vorig jaar gedaan. Het is oversteken en je bent er. De koffers kun je al op zo'n karretje zetten in die valet parking dus dat is ook al beter.

5. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Dichterbij kun je bijna niet parkeren :D

6. Becky8

Becky8 Lid

18 jun 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    vlieg je met arke of transavia??
    dan kan je ook op P3 staan. daar zit een balie van arke en transavia. check je daar in, koffers afgeven. en kan je zo in de bus naar de vertrekhal. en daar kan je dan gelijk langs de douane.
    hebben wij in de zomervakantie gedaan. super handig...zeker met kleine kinderen;)

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Alleen terug moet je dan wel weer met de bus met je koffers en dan is Holiday Valet Parking toch wel heel erg relax :D

8. Becky8

Becky8 Lid

18 jun 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    ja ...daar heb je weer gelijk in:D
    niet bij na gedacht;)

Deel Deze Pagina