center parcs eemhof

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door anja 29, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Even een vraagje over de eemhof wij gan er dit jaar oktober heen voor een week dan is elise 1 jaar en 3maanden oud
    We hebben dan een standaard econmy cottage 4 persoons er zit een kinderbedje bij maar is dat het zelfde als een campingbedje zodat ze er niet uit kan vallen of is het een ander kinderbedje en moeten we dus zelf een campingbedje meenemen!
    Wie weet dit alvast bedankt :) :)

Edit Moderator: Verplaatst naar Vakantie. Graag goed opletten waar je iets post.

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja kinderbedje is een campingbedje. Die staat standaard in iedere cottage (dat was bij Huttenheugte iig wel zo)

3. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    oooooooooops ja sorry :oops: :oops:

4. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ik persoonlijk adviseer je om zelf een campingbedje mee te nemen. Wij zijn in december geweest en wat we daar aantroffen was met geen pen te beschrijven. Te ranzig. Er zou ook zogenaamd een box zijn. Dit was gewoon een inklapbaar bedje bvan plastic. Ik zal hier niet in details treden maar het was echt waar..heel smerig. En we hadden nog wel een deluxe cottage (maar goed..in ieder huisje moet gewoon schoon spul staan)

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey...

lees dat je slecht campingbedje had..
    mijn tante heeft dat ook gehad was ik bij...
    als het je overkomt raad ik je aan naar de info baliie te gaan en het aan te geven wij kregen een heel nieuwd bedje toen.. had ook alst van een drgezakt matras ook gezegd kreeg een heel nieuw matras... daarna erna nog klacht ingedient hebben daarna over de post kortingsbonnen gehad als excusues... dus mocht je dat overkomen gewoon melding van maken bij ons deden ze toen heel makkelijk :)

6. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    @ Natassie; thnx voor de tip.
    Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd erg negatieve verhalen hoor over CP. Wij hadden heel veel mankementen in en aan ons huisje in december(bv kraan die zomaar ineens kokendheet werd als je stond te douchen).
    Mijn ouders zijn vorig weekend met een stel vrienden naar het Heijderbos geweest voor een weekend maar zijn zaterdagavond alweer naar huis gegaan. De eierresten zaten nog op de borden en nou komt ie (hou je vast) het hele huisje zat vol vlooien, zelfs in bed! Mn ouders zaten onder de beten. Ze hebben de manager erbij gehaald en die schaamde zich heel erg. Ook zij hebben een tegoedbon gehad en hun geld terug.

De juisjes zijn gewoon echt toe aan een fikse metamorfose/renovatie!

Zo genoeg geklaagd... :p

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    vind het park ook echt achteruit gaan vroeger ;) haha okee 10 jaar terug was het een stuk netter en vind de prijzen eerlijk gezegd ook niet normaal meer.... voor het geld ga ik nu haast 2 weken luce hotel naar het buitenalnd all in....

maar inderdaad gewoon melden als er wat is! en gewoon klagen is niet leuk maar helpt vaak wel :)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zou persoonlijk mijn eigen campingbedje meenemen...

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o jakkies vlooien!

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij gaan ook naar CP de eenhof in oktober. Wanneer gaan jullie ;)....

Wij zijn in feb naar de Hutteheugte gegaan. Daar stond wel een bedje. Maar vond hem erg slecht. Wij hadden dus gelukkig ons eigen bedje mee. Vond ik wel fijner dan het bedje van CP.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal

bedankt voor de tips. ik ga van 12 tot 18 april :) en heb er wel zin in al hoop ik op beter weer want heb al vernomen dat het niet meer overdekt is (het winkelcentrum). ik ben er nog nooit geweest dus heb geen vergelijkingsmatriaal en misschien gelukkig ook maar :) als ik dit zo hoor. Ik ben wel een keer in sunparks geweest en dit was echt ene slecht park maar wel een stuk goedkoper :). dit is een stuk duurder dus verwacht eigenlijk wel wat meer . ik ga kijken of het wat is en laat het daarna wel even weten hier.

ps: ik neem me eigen campingbedje mee :) is wle zo hygienisch ook

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    De eemhof is wel een mooi park alleen inderdaad met heel veel water. wij zijn vorig weekend naar de huttenheugte geweest.
    Wij hebben ook ons eigen campingbedje meegenomen en daar was ik blij van...

Deel Deze Pagina