Center Parcs een maand na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MamaSophia, 13 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    nee, je weet helemaal nog niet hoe je bevalling zal verlopen en het herstel

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik zou het wel doen, maar ik liep 3 weken na de keizersnee al 3 dagen 5km over het stand te ploegen. Zwemmen is geen aanrader, maar er even tussenuit zijn is best lekker.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik zelf moest er niet aan denken om dan al weg te gaan. Was erg fijn om met me kleintje thuis te zijn. En te wennen.

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ik geloof niet dat ik er na mijn 1e kindje er veel behoefte aan zou hebben gehad. Je hele leven (dwz de mijne) stond toch ineens best wel op zn kop en ik vond het al pittig genoeg om thuis in een nieuw ritme te komen :)

En als ik dan al zou gaan, dan niet met meerdere mensen in 1 huis.Ik zou me alleen maar opgelaten voelen ipv "even ertussenuit", maar dat is heel persoonlijk.

5. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Wij zijn 6 weken na de geboorte van de oudste een weekend naar cp geweest. Maar hebben pas na de bevalling geboekt.
    Zijn met ons gezinnetje en schoonouders gegaan.
    Onze zoon sliep overal en dronk overal.
    Zou van te voren dit niet vastleggen. Ben zelf pas met 42 weken ingeleid dus dit hadden we nooit van te voren kunnen weten.
    Het is echt geheel afhankelijk van hoe jij jezelf voelt en hoe het met je kindje gaat. Met onze dochter hadden we dit nooit kunnen doen aangezien zij een huilbaby was.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het zou inderdaad fijn zijn als je na de bevalling mag beslissen. Iedereen roept 'wat als je tot 42 weken doorloopt?' maar je kunt natuurlijk ook met 38 weken bevallen.

Ik had het heerlijk gevonden om een weekje weg te gaan toen Sarah een maand oud was. We hebben het trouwens gedaan toen Julia een maand oud was en dat was ook helemaal prima.

7. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Oh nee dat zou ik echt niet doen.
    Ik zou echt graag gewoon thuis willen zijn. Misschien voel je je nog fysiek niet lekker, je vloeit nog, etc.
    Nee, geef mij maar het gemak van mn eigen huis. En geen vrienden die doordraaien nadat ze misschien 24/7 naar een huilbaby hebben moet luisteren haha.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zou niet gaan. Ik zou thuis blijven rusten en genieten van je baby. Heb je wel nodig na een bevalling.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik begrijp dus dat je met zijn 7en gaat? Ik weet niet of ik zelf al zou zitten wachten op de drukte wat dat meebrengt. En ik zou het voor mezelf rot vinden, dat telkens als ons ukkie huilt, dat je dan misschien de andere (kinderen!) wakker maakt... Thuis vind je het rot voor je kleintje, maar zo'n weekendje weg wil je natuurlijk ook een beetje rekening houden met elkaar...

10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Hmmm, ik weet niet of ik dat bij mijn dochter 'aangedurfd' had, omdat alles nieuw was. Maar nu zou ik zeggen: lekker gaan! Niets makkelijker dan een kleine baby. Ze eten, huilen en slapen. Dat kunnen ze overal doen. Ritme is er nog niet.
    Draagdoek en wandelwagen mee en lekker genieten.

Wel goede vrienden hoop ik, want kleine baby's vinden 's nacht huilen vaak erg leuk ;)

11. penseel

penseel Niet meer actief

Zou ook pas na de bevalling beslissen.

Hier drie weken later en bruiloft. Dat van mijn zelf ks gehad eerlijk.
    Mijn hoofd stond er niet na.

Zou het ook verder niemand aanraden om te trouwen net na je bevalling!

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Mocht je gaan.. Als zij lekker naar het zwembad gaan, dan kan jij lekker met de kleine eventjes gaan slapen. Sowieso naar het zwembad met zo kleine baby zou ik niet doen.
    Let wel op: die vakantiehuisjes zijn niet erg schoon. (Er staat 16 min voor om een huisje schoon te maken, dus ja)

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zou het zelf niet doen. Met je alleen je eigen gezin zou ik het nog wel overwegen maar met vrienden die 2 kleine kinderen hebben zou ik het echt veel te druk vinden. Helemaal samen in één huisje. Zou dan liever een huisje extra boeken voor jullie samen.

14. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik zou overleggen met die vrienden en aangeven dat je wel wilt maar niet weet of het fysiek gaat op dat moment. Als zij het geen bezwaar vinden als je op het laatst afhaakt waarom dan niet? T is niet anders als thuis zijn alleen minder luxe maar wel lekker ontspannen. Lekker wandelen, uiteten etc. Je gaat echt niet alleen naar cp voor een zwembad. Er is vaak genoeg te doen.

15. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Zou het wel aandurven mits we echt een eigen slaapkamer zouden hebben waar ik me met de kleine zou kunnen terugtrekken en de andere kinderen ook alleen kunnen liggen.

Dan inderdaad de draagdoek en kinderwagen mee. En beseffen dat ik wel de hele dag bij de kleine zou zijn en het dus vooral zwemmen, spelen, etc is voor manlief en de andere kinderen.

16. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Tsja, niets is voorspelbaar.
    Ik was 2 weken na de bevalling best fit maar moest er niet aan denken om thuis weg te zijn. Sowieso mag je vermoedelijk nog niet zwemmen, kun je mogelijk nog niet zo ver wandelen en je weet niet hoe de baby t doet. Daarnaast heeft de kleine dan nog totaal geen ritme dus ben jij blij met ieder slaapmoment. Ik genoot van thuis aanrommelen en lekker kroelen met de kleine.

Ik zou zeggen niet meegaan en als t goed gaat en je wil t lekker dagje op bezoek gaan!!

17. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Ik zou het niet doen, zelf was ik er in ieder geval nog helemaal niet klaar voor om zo kort na de bevalling een weekend weg te gaan, laat staan samen met vrienden.
    De eerste tijd heb je zo nodig om te wennen, dat je blij bent om thuis te zijn. De eerste weken zijn gewoon zwaar! En het ligt eraan hoe het met je kindje gaat, of het een makkelijke baby is of juist niet.

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Exact dit

19. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Hangt helemaal van je kindje af. Mijn dochter is nu 3 weken oud en we zouden makkelijk naar center parks kunnen. We zijn ook al dagjes weg geweest.

Deel Deze Pagina