poei leuk een weekendje weg geboekt, met beide opa's en oma's... 2 kinderen, een peuter en een baby... dus dat wordt zwemmen want wat moet ik aan? heb net voor de spiegel gestaan in mijn bikini, nou dat wordt em niet. een zwempak? ik zie alleen wat minder hippe varianten... wat raden jullie aan? (behalve niet gaan zwemmen )
Probeer je der overheen te zetten, hoe moeilijk dat misschien voor je. Probeer gewoon lekker te genieten! Je kan jezelf als je uit het zwembad bent altijd een handdoek omslaan!
Als mensen het niet aan staat, moeten ze maar de andere kant op kijken. Ik snap dat je je er niet fijn bij voelt, maar jij bent zoals je bent. Probeer je er over heen te zetten, er lopen waarschijnlijk genoeg mensen die er 'erger' uit zien zoals jij, waarbij jij denkt van; jeetje, zie dat er dan bij lopen. Ik wil hier niemand mee voor het hoofd stoten hoor.
Ik zweer bij mijn badpak, dan maar wat minder trendy, maar ik vind mezelf ook echt geen gezicht meer in bikini.
ik ook minder trendy badpak...maar idd zoals al gezegd...kijk eerst eens om je heen meis...dan voel je je vast niet zo opgelaten meer...want er loopt veel meer rond wat eigenlijk niet in bikini zou moeten en het toch voor elkaar krijgt.... if you get my point....
Schijt hebben aan de rest. Er zijn daar vast veel meer mama's die net een kindje hebben gehad en daar twijfelen om in bikini te gaan. Ik zou het gewoon doen. Ik was bevallen van mijn tweeling en heb ook getwijfeld om in bikini te zwemmen toen we naar CP gingen. Heb me prima gevoeld in mijn bikini mede omdat er dus wel meerdere mama's aan het zwemmen waren met een paar kilootjes teveel!
ik ken het gevoel het was voor mij ook een drempel om met mijn 100 kilo en benen vol cellulitus het zwembad in te lopen, maar.... wat heb ik genoten in mn badpak . mijn kindje met mij. dus gewoon doen. geniet van je weekendje weg
gewoon gaan in bikini haha.. als je om je heenkijkt zie je altijd mensen die er nog 10x erger dan jou uitzien.. dan heb ik tenminste altijd.. en dan voel ik me weer goed hahaha
Inderdaad wel moeilijk. Maar er lopen in Centerparcs voornamelijk vrouwen die moeder of net bevallen zijn. Dus de meesten zien er niet zo strak meer uit. Ik hou er ook niet van om in badpak rond te lopen, maar ik zet me er wel elke keer overheen. Het is zo leuk om met je kindje te zwemmen, volop genieten. Het is zo jammer als je dat moet missen omdat je je schaamt voor je lichaam. Mijn moeder wilde vroeger nooit met ons zwemmen, ze zat altijd aan de zijkant. Ik heb me altijd voorgenomen om dat niet te doen. Je krijgt mij niet in een bikini. Ik heb dus een zwempak. Je kunt tegenwoordig ook leuke hippe tankini's krijgen. Of gewoon een zwempak in een effen kleur, zonder truttige motiefjes. Alvast veel plezier!
Inderdaad, een tankini is nog een optie eventueel. Ik zit zo ongeveer in het zelfde schuitje als jou. Eind dit jaar met vrienden een weekendje weg, moet er ook gezwommen worden want zij hebben al een kindje, wel heel leuk. Maar inderdaad, sta ik daar met m'n maat 46 en putjes/flubberbenen naast allemaal mensen die goed in vorm zijn. Zij heeft een kindje gekregen maar niks van te zien hoor! Probeer me er ook maar over heen te zetten, ik ben meer dan m'n figuur alleen... *zei ze heel dapper*
Zooo herkenbaar haha, en weet je, als ik er eenmaal was had ik het super naar m'n zin (na het eerste kwartier tenminste, toen ik er niet meer zoveel bij stilstond dat iedereen m'n lijf kon zien). Heel veel plezier
d'r zijn daar maar weinig mensen die naar het lichaam van een ander kijkt. Iedereen is veel te druk met zijn eigen kindjes.
Nou kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Het zijn allemaal gezinnetjes wat je daar ziet, en die letten echt niet op een ander, zijn alleen maar bezig met hun eigen kroost. En ik ga ook gewoon in een badpak (Speedo).
bij de wehkamp hebben ze leuke vlotte corrigerende badpakken hoor, ik kreeg in center parcs nog een paar keer een compliment zelfs dat ie zo leuk is. ben nog geen 30, maar vind mijn buik te lelijk om in bikini te gaan lopen helaas. een prima oplossing! Ohja niks van aantrekken wat anderen van je kunnen denken, zijn vaak je eigen gedachten die je teisteren. Gewoon lekker gaan en genieten van je kindjes en het mooie zwembad, veel plezier!
Gewoon gaan! Je kindjes stelen vast de show. Wij gaan eind november een weekendje, ook met peuter en baby en een ex-zwangerlijf . En ik ga echt wel zwemmen. Dus badpak aan en go girl!
Ligt er een beetje aan waarom je geen bikini aan wilt. Gaat het om je buik of benen? Als je wel een bikinibovenstukje aan wilt, kun je ook een zwemshort (korte broek zeg maar) aan doen. Deze bedekt dan bips en benen (en net zo ver als jij wilt...kort of tot aan knie). Gaat het om je buik dan zou ik zeker een tankini aanraden...is net wat hipper dan een zwempak (wat ook gewoon kan) en toch je buik bedekt. Ik ben een paar jaar geleden in korte tijd aangekomen en ja, een bikini of zwempak was voor mij ook geen optie (in mijn ogen dan) dus bij wehkamp een tankini gekocht. En het leuke is, als je vandaag bestelt is hij morgen in huis. Niemand die je ziet passen en je hoeft er de deur niet voor uit. Daarnaast kun je vaak ook mixen en matchen, dus ik zou toch eens een kijkje nemen ! Laatst zag ik daar ook zwemshorts staan, dus succes... Geniet van je kinderen, man en weekendje weg!