Ik krijg een tong piercing voor m'n verjaardag (21e). Heeft lang geduurd, durfde steeds niet, maar nu gaat het gebeuren Hoelang heeft het bij jullie ongeveer geduurd voor je tong minder gezwollen is? Ik laat het expres het weekend voor m'n verjaardag doen, zodat ik met kerst wel normaal kan eten als we uit eten gaan de 2e dag. Is dit realistisch? Of zou ik hem nog eerder moeten laten zetten? Dat ik op mijn verjaardag niet kan snoepen vind ik niet erg.
Hoi, IK had m op zaterdag ochtend laten zetten, die hele dag nergens last van, kon ook gewoon eten. Zondag werd het al een stuk dikker, maandag kon ik bijna niet praten en had echt een zere mond! Ben die maandag ook eerder naar huis gegaan van mn werk, gelukkig kon dit toevallig. Heb 2 weken lang echt last gehad en had ook een klein plekje voor het gaatje wat niet wilde genezen. Nu heb ik m zo'n 3,5 jaar maar mocht ie eruit gaan dan zal ik m niet nog een keer zetten. Het zetten zelf deed geen pijn, zag er alleen eng uit. Succes!
ik heb hem enkele jaren geleden laten zetten maar de eerste keer stoote mijn tong hem af dus moest ik hem de volgende dag eruit halen van diegene die hem had gezet. Eigenwijs als ik ben heb ik hem later nog een keer laten zetten maar toen moest ie met spoed eruit in ziekenhuis (wederom afgestoot). Ik heb totaal geen pijn gehad met zetten zag er inderdaad eng uit maar dat is alles.
Ik heb hem 7 jaar geleden laten zetten, deed geen pijn, heb er ook weinig last van gehad. geen moeite met praten, kon gewoon eten. Het verschilt bij iedereen wel denk ik.
ik had hem op 8 september laten zetten 10 jaar terug en 10 september was ik jarig nergens last van gehad ben 8 september savonds nog op stap geweest en het ging heel goed allemaal..
Ik heb hem ook een jaar of 9 geleden laten zetten,voelde er niet echt veel van.. Je moet zeker wel 2 weken rekenen hoor..voordat het een beetje hersteld is!
ik heb hem gezet om mijn 16e ik werkte achter de kassa ben erna gewoon gaan werken ik heb erna een waterijsje gegeten en savonds zat ik aan de harde stokbroodjes .. ik had e rgeen last van het zetten voelde ik ook niet
Oh, ik heb hier ook al tijden over nagedacht. Maarja...die dikke tong enzo, daar zie ik tegen op! En daar komt nog eens bij dat ik dan ook weer verhalen hoor van beschadigde tanden enzo. Hoeft uiteraard helemaal niet, maar ben zo bang dat het bij mij uiteraard weer wel gebeurd. Dus ik heb besloten om het niet te doen. Maar ik vind het wel nog steeds gaaf. TS, zet hem op he.......spannend hoor!
Skye; de beschadigde tanden valt er mee, dan moet je hem wat verder naar achter laten zetten en er niet mee spelen haha. Dit is wat ik hoor tenminste uit mijn omgeving. De dikke tong zie ik ook een beetje tegenop, maar ach, wil het al ruim 6jaar, dus dat heb ik er wel voor over. Mocht het niet gaan, zoals afstoten wat ik las, gaat ie er net zo hard uit als dat ie er in ging. Misschien kan ik er geen eens 1 laten zetten ivm aderen die er door lopen haha.
heb hem al bijna 11 jaar.. en de eerste dag dacht ik goh dat valt mee kan alles nog.. dus ik dacht ga gewoon normaal eten haha de dag erna was het zo dik dat ik amper verstaanbaar was dus zuo zeggen hou je wel aan het vloeibare eten enkele dagen just to be sure want ik kon niet eens de telefoon thuis opnemen zo dik was het kreeg geen woord eruit.. maar geod had ik me gewoon aan vloeibaar eten gehouden was er denk ik niks aan de hand.. t was wel in enkele dagen over hoor en nooitm eer last van gehad.. in tegenstelling tot mijn andere piercings waar ik altijd ontstekingen had of gewoon uit het niets weer pijn soms pfff succes met zetten, ik vond het heeel erg meevallen vond dat de minst pijnlijke piercing (heb navel gehad, kin of ja onderlip eigenlijk, tepelpiercings en dus tong)
Ik heb alleen navel en daar heb ik dus niks van gevoeld... Hoorde van stiefpa dat hij nog extra door moest duwen om door de bovenkant te komen maar ik heb echt niks gevoeld.
Heb hem nu 7 jaar het zetten deed geen pijn wel wat vervelend Geen last gehad gewoon alles gegeten volgende dag was die alleen wat dikker maar trok snel weer weg het verschilt per persoon
Ik heb mijn tongpiercing op mijn 18de laten zetten. Het deed niet echt pijn, maar het geluidje wat je hoort als je vel knakt pfff dat kan ik nog heel goed horen! Ik heb er zeker een dikke week last van gehad. Praten lukte bijna niet, eten was een ramp (heb een week babypotjes gegeten). Als het goed is duurt het zeker 6 weken voordat de piercing helemaal genezen is, na 6 weken mag je pas weer zoenen. Maar ik zou het zo weer doen! Succes alvast en een slim idee om veel ijsjes in huis te halen
ik heb hem savond's na het eten laten zetten smorgens duurde het heel lang met eten maar naar 2 dagen werd het minder als heb gegeten goed met listerinne spoelen en als je uit bed komt en bed in gaat en tussen door ijs eten doe je dit niet dan blijf je lang een dikke tong houden bij mij was het echt maar een beetje opgezwollen vriendin van me had een mega dikke tong omdat medam dacht dat je geen listerinne hoefde te gebruiken ik heb hem na 6 jaar uit gedaan want me tanden zijn er stuk van gegaan en ik speelde er niet eens mee (alleen in het begin)
Heb hem ook al 7 jaar ofzo maar het zetten voelde ik niet maar die dagen erna was hel!! Ooh ooh wat heb ik een pijn gehad, enorm dikke tong, kon niet eten en amper normaal praten. Heb die eerste dag echt overwogen om hem eruit te halen maar heb doorgezet en heb hem nu nog steeds. Maar het verschilt heel erg per persoon, bij mij was het dus best heftig en heb echt een lange tijd met een dikke tong gelopen en mocht echt pas na een lange tijd een korter staafje omdat mijn tong gewoon wat opgezwollen bleef. Dus ik zou voor de zekerheid hem iets eerder laten zetten want misschien heb je dalijk wel veel last.
ik had miss 2 dagen een dikke tong.. maar niet langer. je moet hem wel sochtend laten zetten ivm opzwelling.