Ik had deze zomer hetzelfde probleem, maar ben inderdaad voor de tankini gegaan. De modellen zijn veel leuker dan badpakken (vooral Esprit heeft leuke vind ik) en toch lekker veilig, de boel bedekt, haha.
Ooohh gewoon gaan hoor! Kan jou het nou schelen, die mensen kennen je toch niet! Ik kan gelukkig wel gewoon in een bikini maar meiden die iets zwaarder zijn en dus in een badpak gaan zwemmen kijk ik echt niet raar aan ofzo. Denk niet dat er iemand is die dat wel doet. Zwemmen met die kleintjes is zo leuk, moet je echt niet laten verpesten door onzekerheid. Veel plezier!
Ik hen zelden een bikini gedragen, ook niet toen ik 16 was en maatje 36 had. Ik ontdekte al gauw dat met mijn zwem- en duikgedrag m'n topje al snek ergens 4 meter achter me op het water drijft. En m'n broekje ook, als ik pech heb. Ik heb nooit fatsoenlijk leren duiken in die dingen. Ik kies meestal voor een sportief, "saai" badpak met maar 1 of 2 kleuren. Gewoon aantrekken waar jij je het prettigst (of het minst onprettig) in voelt en lekker genieten van het warme water!
ik heb dit badpak gekocht bij hema toen we deze zomer naar landal geweest zijn. Hij corrigeert aan buik, borsten en 'vleugeltjes' (die spekjes op je rug net onder je bh bandje). De bandjes kunnen af, rond de nek en over de schouders. ik heb er nog een zwart rokje bij gekocht, ook in zwemstof. En wat velen hier zeggen, er is toch geen hond die naar je kijkt hoor. Tenzij je misschien een schuiver maakt
en al die andere moeders die daar rond lopen wanneer jullie er zijn, zitten nu waarschijnlijk met dezelfde vraag je hoeft er niet naartoe om een scharrel aan de haak te slaan, je man/vriend weet wel hoe je lichaam eruit ziet, en vind je toch wel een lekker wijf dus als je anders een bikini aan hebt, gewoon aan doen...er is echt niemand die er op let...en je bent je waarschijnlijk drukker aan het maken dan nodig is...straks koop je een badpak en loop je 50 flubber buiken en flubber konten in bikini tegen het lijf...en wedden dat jij dan denkt "oh dan valt het bij mij nog wel mee" of jij gaat in badpak, en je schoonma heeft een niet al te florissante bikini aan, met waarschijnlijk ook niet meer het strakste lijf...kan ook zomaar gebeuren veel plezier
Heb je een creditcard? Op www.asos.com heb je echt leuke en 'stevige' badpakken. Heb ik eentje gekocht toen ik na 2 maanden wilde babyzwemmen. Ondertussen is mijn lijf weer topfit, maar doe nog steeds liever mijn badpak aan.
Ik zeg..gewoon gaan, schijt hebben..je heb tegenwoordig ook van die badpakken die heel nauwsluitend zijn, hoe noem je dat, die badpakken die je figuur slanker doen lijken? Mischien is dat een idee..maar zou echt schijt eraan hebben hoor, je bent wie je bent. veel plezier!
Schijt aan hebben! Ik heb ook zeker geen modellenfiguur, ik weeg ook zo'n 15 kilo teveel, maar ik hou van zwemmen. Er is nog nooit iemand geweest die me heeft staan bekijken, of ik heb het niet gemerkt.
Gewoon gaan meid! En anders op zoek naar een badpak? Zijn genoeg leuke trendy badpakken hoor, de Hema heeft zelfs corrigerende badpakken!
ze hebben best trendy badpakken hoor als jij je daar beter in voelt! verder net wat iedereen zegt wat geef jij om de rest! geniet er iig wel van!!
Ik zou gewoon gaan, maar zou wel kijken voor een tankini, heb ik sinds de vorige bevalling en voel me er een stuk prettiger in dan in een bikini waar alles op de verkeerde plekken uitpuilt
wij gaan binnen kort ook weekendtje weg en doe gewoon me bikini aan .heb al gezocht naar tankini bij wekhamp maar die waren allemaal uit verkocht. dus schijt aan de mensen die het niet mooi vinden.kijk volgend jaar wel voor een tankini.
Mensen, kijk eens om je heen in het zwembad, je bent echt niet de enigste die geen topmodellen lijf heeft hoor! Gewoon lekker zwemmen. Zwempak of tankini kopen?
Ik ben blijkbaar het toppunt van NIET-trendy, want ik heb welgeteld 1x in mijn hele leven (en ik ben inmiddels al 36) een bikini gedragen. En ik had voor mijn zwangerschap toch echt geen onaardig lijf.... Gewoon lekker een badpak aantrekken hoor, wat kan jou het schelen? En dan kies je er eentje uit die je dan nog enigszins hip vindt. Ik ken het gevoel wel hoor.... niet in je badpak of bikini durven omdat je je schaamt voor je lijf. Maar gelukkig kan ik me er steeds makkelijker over heen zetten. Want hé, het is wel zonde om een dagje lekker zwemmen (en ontspannen) aan je neus voorbij te laten gaan omdat je met je lijf in zit. Niks zo heerlijk als lekker tutten met je kindje dat geniet in het water. Genieten meid!!!
Ik als 22 jarige met een maatje extra (of eigenlijk meerdere ) heb altijd een badpak aangehad, en nooit een bikini. Lekker boeiend........... Als je weet dat je in een bikini je bekeken voelt moet je t al helemaal niet doen! Dan maar saai, maar tenminste wel op je gemak! Ik denk maar zo: Ik kom daar om te zwemmen, en niet om een modeshow te geven!
Let jij zelf op hoe de anderen in het zwembad uitzien? ik let er eigenlijk nooit op, mensen zullen je echt niet gaan bekijken en er vanalles bij denken, en als ze dat wel doen so what! Jou kindje maakt het niet uit, die vindt het al lang leuk samen in het zwembed! Proberne niet druk te maken en lekker genieten!
Tankini was hier de oplossing. Ik zoek nog een mooie maar heb nu een zwart noodexemplaar van de hema.