center parcs en dan in zwembad moeten...

Discussie in 'De lounge' gestart door loesjej, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb ook heel lang hetzelfde probleem gehad. Ben ook niet een van de slankste en schaamde me altijd dood. Verzon altijd smoesjes om niet mee het zwembad in te hoeven gaan (geen zin, hoofdpijn etc.) Maar er kwam een moment dat ik er echt schijt aan kreeg! Je ziet van alles lopen in het zwembad hoor en ze gaan echt niet op je letten. Ik heb een corrigerende badpak van de Wehkamp Great Looks - corrigerend badpak - wehkamp.nl. Vind 'm zelf nog wel aardig hip. Zeker nu met ons zoontje zou ik het niet willen missen. Al schaam ik me nog wel als er mensen mee gaan het zwembad in (familie, vrienden). Maar aan onbekenden heb ik schijt gekregen!

2. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi, nou, de eerste lichting :D badpakken kwam binnen...3 badpakken en 2 tankini;'s.
    Nou heb ik altijd bikini's aangehad, dus kwam ik nu tot een verrassing...:
    de badpak is te kort, of mijn bovenljf is te lang.....:(

heb nu voor Sinterklaas een nieuw lijf gevraagd :)

Nee, de 2e en 3e lichting zijn onderweg en die tankini van Lascana ziet er 'lang' uit, dus wie weet....

overigens, waarbij stond corrigerend,,,:$ wauw, kostte wat moeite om em aan te trekken, maar hij deed wel wat ie beloofde!!!:)

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ooo ik ken het probleem hoor toen mijn zoontje 12 weken was ook naar cp en had er nog zeker 15 kilo teveel aanzitten maar echt als je daar bent voel je je gewoon slank hoor, het kan altijd veel en veel erger en wat ook al gezegd is er zijn zoveel moeders met kleine kindjes daar die echt niet allemaal meer strak zijn hoor..
    over 3 weken ga ik weer .. wel iets lichter maar nog lang niet op mijn oude gewicht maar ga me er niet meer druk om maken lekker genieten van je kindje!

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Nou ik durf ook niet te gaan hoor..
    ben vn 60 na 90 gegaan.heb er nog 13 kilo teveel aanzitten:)

Sommige mensen vragen of ik al ben wezen zwemmen(ik zeg dan maar ja)

;)

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    En wat is het geworden? Ik hoop natuurlijk een leuk en gezellig weekend :D, maar wat heb je aan gedaan en heb je gezwommen?

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    haha! klinkt als mn eigen topic van een tijdje terug!
    ik moet over 4 weken naar CP,heb ook een great looks tankini en ben vandaag voor het eerst wezen sporten.
    wil in deze 4 weken nog even 5 kilo kwijt en dan vind ik het gescheten ;)

ik ben benieuwd naar je reactie,hoe het ermee gaat

7. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    we mogen/moeten:) nog...

alles wat ik besteld had is weer terug, de badpakken dus te kort, de tankini's vaak ook, of anders van die voorgevormde cups die er nogal raar uit zien, punten.

maar goed, er zijn nog 3 badpakken onderweg, wie weet....
    mijn schoonzus had nog een tankini die op zich past, en verhult, alleen je dan weer gigantisch opvalt door de kleuren en de print:D , maar mochten die badpakken niets zijn dan trek ik die aan, ben ik in ieder geval snel te vinden voor mijn kinders :p

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    door die drukke prints valt de rest minder op!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben in mn tankini gegaan en had mn bikini mee genomen. Mn moeder zei na 2 dagen; stel je niet aan! Als je ziet wat er nog meer in bikini loopt...;)

Dus gewoon doen joh ik denk altijd maar zo, het kan altijd erger:D

10. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    ja joh, fucking proud op je buikje, je hebt er net een wondertje uitgepoept.

en zoals een van de andere dames zei, je zou kunnen denken aan een tankini? ;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb toen bij mijn eerste een corrigerend badpak gekocht......

Iedereen zegt altijd schijt eraan hebben...is heel leuk gezegd maar je de hele tijd *** voelen is ook niks dus dan maar gewoon even zo`n badpak aan...
    Bikini komt nog wel eerst weer wat afvallen en tot die tijd een lekker corrigerend badpak...ziet niemand alleen jij weet het hahaha

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Inderdaad de tankini! Toch wat vlotter dan een badpak, en toch verhult het alles. En tegenwoordig zijn er ook wel wat leukere badpakken! (Sunflair bijvoorbeeld, wel prijzig, maar blijft ontzettend mooi en vaak sexy/vrolijker dan ouderwetse badpakken/sportbadpakken).

13. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Ik heb ook een tankini, want ondanks de verloren kilo´s ben ik na 2 kids echt niet meer bikini proof!!

Liefs

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij gaan in januari een weekendje weg in landal greenparks dus gaan ook zwemmen. Ik moet me er ook even overheen zetten.
    heb al heel lang niet meer gezwommen word dus ook eerst een zwempak aanschaffen. succes!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook aan de corrigerende badpakken
    heb best een leuke met vrolijke kleuren !!
    maar heb ook een trankini .. (die nu veel te groot is)

en wij zijn vorige week nog geweest en geloof me vaak voel je jezelf weer helemaal top als je daar bent geweest dan zie je dat elke vrouw haar eigen figuur heeft .. dikker .. dunner... maar iedereen loopt daar toch maar !!
    ik heb er echt het sch*t aan zie daar toch niemand terug dus het zal me wat...
    en je fam is fam die houden van je zoals je bent !!
    toen ik nog dikker was had ik het er ook moeilijker mee maar heb me altijd voorgenomen dat tim nooit iets zonder mij hoeft te doen omdat ik wat extra kilo's had !
    ben er inmiddels flink wat kwijt .. maar mijn instelling blijft dat altijd !

je kan het ! en geniet er nou maar lekker van !!

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Gewoon doen!

Hoe heten trouwens die badpakken die lijken op een bikini, omdat ze maar met 1 of 2 stroken stof aan elkaar vastzitten de delen? Waren vorig jaar ook helemaal hip!

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zou echt niet gaan. Noor is nu 15 mnd en ik ben nog nooit met haar wezen zwemmen. Man ook niet trouwens.

Dus mocht het er eens van komen dan gaat manlief met de kleine zwemmen en zit er sip naast te kijken.

(sip ja, ik voel me dan verschrikkelijk, maar no way dat ik mij zelf in badpak of bikini laat zien)

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    gewoon doen !!!!!
    meid
    scheit aan de mensen die het niet willen zien
    het gaat er toch om jij geniet van je vakantie
    niet hun :p

19. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Het is al eerder genoemd: de tankini. Ideaal voor een wat steviger figuur en helemaal voor een steviger figuur na de zwangerschap ;)
    Ik heb trouwens laatst ook weer een badpak gekocht om de vetrolletjes te camoufleren! Bij de HEMA, lekker vrolijk en met veel bloemetjes en dus eigenlijk superhip ;) en niet duur, was ook een mooie bijkomstigheid.

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MissyZuilen: Ik denk dat jij de monokini bedoeld!

Deel Deze Pagina