center parcs en dan in zwembad moeten...

Discussion in 'De lounge' started by loesjej, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    nou we zijn geweest hoor, viel op zich wel mee...;) je ziet inderdaad erger, alleen kan ik dat niet goed zien, zie mezelf namelijk ook zo?
    maar goed, manlief had een leuk filmpje gemaakt, en dan is de waarheid toch best keihard, ik schrok er echt van, maar ook daar probeer ik het beste mee te doen en het als motivatie te gebruiken!
    mijn man steunt me op zich wel, en dan bedoel ik dat hij dus van vollere posturen houdt...en me nietgraag dunner ziet worden.

maar goed.
    thanx voor alle hulp en steun! :)

wat de bestelde badpakken betreft, BESTEL NOOIT bij OTTO!!! heb alles retour gedaan, er staat nog van alles open, alsof je niet alles retour hebt gedaan, bel je, godsvermogen aan wachtkosten kwijt, krijg je te horen, oh ja, die moeten we nog terugboeken, en die ook, maar de verzendkosten blijven wel staan, dus ik zeg, in de voorwaarden staat dat als je alles retour doet de verzendkosten vervallen.
    dus niet, alleen hun verzendekosten en niet de retourverzendkosten.
    12 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat was dus de 1e en laatste keer dat ik daar wat bestel...:(

2. Alita

Alita Niet meer actief

Fijn dat het wel meeviel...en ja ik weet het als je dan jezelf ziet valt het tegen he meid...maar voor mij ook des te meer motivatie...volgend jaar zomer zijn we weer strak haahahah

Share This Page