Iedere keer sokken kwijt!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Iedere keer ben ik de sokken van de kinderen kwijt word er helemaal gek van. nou ook ik de baby kleertjes gewassen en weer 2 sokjes (en een broekje) kwijt. Ik gooi ze dan in een mand en na een tijdje gooi ik ze weg. Als ik ze dan heb weggegooid dan kom ik ze weer tegen in een andere mand of in een kussensloop ofzo.

Ja ik weet het ik moet ze in een zak stoppen en dan wassen maar dat vergeet ik iedere keer raken jullie ze nou nooit kwijt???

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nope, nog nooit weg...

3. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hier zijn ze niet weg van mijn zoontje maar gewoon die van mezelf en van mijn partner.

Ik weet het niet hoor maar volgens mij vreet de wasmachine ze op ofzo.
    Van het weekend toevallig weer 14 paar gekocht. Nou ben benieuwd wanneer ik weer nieuwe moet gaan halen.

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ,

sokken praat me er niet van volgens mij is mijn wasmachine dol op sokken .

groetjes

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik denk dat je last hebt van een sokkenmonster :p

Nee even serieus; ik raak die van mijn dochtertje eigenlijk nooit kwijt! Maar die van mij en mijn vriend zijn regelmatig kwijt en komen dan ineens weer ergens tevoorschijn! Hoezo vreemd ?

6. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nou geloof me ik heb het ook. soms denk ik wel eens hoe kunnen die dingen verdwijnen. doe ze als paar er in en ze komen enkel eruit. dan doe ik ze ook in een mand want denk dat kom ze vanzelf weer tegen maar nee hoor. na een tijdje gooi ik ze ook weg en dan ineens vind ik ze terug. nou wordt er soms echt niet goed van. heb hier nu geloof ik iets van 10 sokken liggen waarvan ik de andere kwijt ben. heb het ook aleen met sokken echt heel vreemd. dacht dat ik de enige was maar gelukkig niet dus

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb zelf meestal zwarte sokken dus als ik er 1 kwijtraakt valt het niet op mijn vriend die draagt altijd zwarte sokken zelfde merk dus ook altijd compleet haha

8. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik had verledenweek zelfs bijna geen 1ne sok meer. Ja 1 witte en 1 zwarte. Ik dacht nou dan doe ik dat wel aan....

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ben ze nooit kwijt!
    Maar een tip...doe de kindersokken in een wasnetje.

10. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ben altijd als ik was sokken kwijt! en waar ze blijven?? geen iddee het grote wasmachine mistiri haha

11. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Is het sokjes monster.. Tja die hebben ook wel eens honger :D

Nou ja ik heb vaak sokken over.. Die gooi ik dan steeds gelijk weer in de was tot ik een match heb, als ik de sok voor de 10de keer tegenkom is het de vuilnisbak in!

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

nooit. Soms zitten ze wel in kussenslopen of overtrekken. Maar meestal was ik die apart uit dus kunnen ze daar niet in.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

In de rubber van de wasmachine? Daarom stop ik klein spul altijd in een waszakje, kleine sokjes zijn super gevaarlijk voor je wasmachine, als ze in de pomp komen is je wasmachine aan gort

14. Female

Female Niet meer actief

:D:D Geweldig! Dat zou ik dus ook gewoon doen :D

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Vandaag hield mijn wasmachine ermee op, na 8 jaar trouwe dienst. Mijn man heeft hem vanavond uit elkaar gehaald. Er zat "iets" in. Dat "iets" waren 6 (!) sokjes van mijn zoontje. Hier gebruik ik vanaf nu een netje! De wasmachine doet het gelukkig weer. Dus als je sokken mist...

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier geen sokken die kwijtraken maar moest hier wel om lachen,mijn vroegere oppaskindjes droegen namelijk altijd 2 verschillende sokken:D En niet omdat de andere kwijt waren hoor maar nee dat vonden ze gewoon cool!

Heb ook zo'n zus haha die draagt gewoon 2 verschillende, soms zelfs een lage en een langere ik moet er altijd vreselijk om lachen en zij heeft zoiets van ach het zijn gewoon sokken hahahaha

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb hier een grote sokkenkist staan.. daar gaan alle 1 sokjes in... met gezin van 6 zitten er nu zeker zon 100 keer 1 sok in..
    om de zoveel tijd gooi ik mand om en dan ga ik paren zoeken :) meestal levert zon omkeersessie zon 15 paren op..

maar raak wel meer kwijt dan alleen sokken.. volledige kledingstukken verdwijnen... en waar naar toe? geen idee.. sokken vind ik nog wel eens terug.. maar jurken, truien en shirts niet meer.. wazig of niet?

18. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik ben ze vaak kwijt, maar volgens mij niet door de wasmachine maar doordat mijn dochter ze altijd overal verstopt.
    "mamma sok uit!"
    en dan gooit ze ze ergens neer en dan kom ik ze een half jaar later ergens tegen tussen de bank ofzo :p

maargoed.. gelukkig zijn ze niet zo duur ;)

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nee gelukkig zijn ze niet duur. Alleen het baby broekje die kwijt is (en ik weet zeker dat ik hem in de was had gedaan) was wel wat duurder als een sokje (30 euro) Zou de klijne zijn eerste broekje worden

20. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb het gek genoeg ook zelden met de babysokjes. ik doe ze per 4 bij elkaar. dan vouw ik het buitenste randje eromheen zeg maar.dat werkt heel goed. maar onze eigen sokken zijn ook regelmatig wees. ik leg ze dan op een stapel en 1 kee in de zoveel tijd probeer ik ze te matchen. als ze er de volgende matchronde nog liggen doe ik ze maar weg. ik blijf sokken kopen...zucht...

jammer van het broekje zeg. is het niet in de droger gesukkeld?

Deel Deze Pagina