Wie heeft er ervaring met een center parcs park in Frankrijk? We hebben 2 zoontjes van 1 en 3 en ik vraag me af welke leuk is, ze zien er allemaal wel goed uit volgens mij. Alvast bedankt! Groet, Lovie
Wij hebben net geboekt voor les boics francs, maar volgens mij is alles daar wel leuk voor kinderen. Duurt nog even voor we gaan, kerstvakantie 2015 haha...
Wij zijn in 2011 naar Les Trois Forets geweest. En ik wil zooooo graag terug. Maar het is zooo duur om een CP te boeken in het hoogseizoen
nee daar hadden wij toen ook gebruik van gemaakt. In mei, dus prachtig weer gehad. en maar 400 betaald voor een midweek. voor ons 1 volle tank heen en 1 volle tank terug. Dus binnen de 600 euro. Dat was het echt wel waard.
Wij hadden dit park voor afgelopen zomer geboekt. Totdat we ons meer gingen verdiepen in alle recensies en ons een hoedje schrokken. Zo ontzettend veel slechte recensies. Tot aan bedwantsen in de huisjes aan toe! Nou die wil je echt niet als souvenir mee terug naar huis nemen! Wij hebben toen maar voor veilig gekozen en omgeboekt naar een Duitse CP met wel hele uitmuntende recensies.
de nieuwere parken zijn echt top! Les trois forets is in mei 2010 geopend. Bostalsee (DE) is in 2013 geopend en ook schitterend (afgelopen zomer geweest)