De mooiste vakantie met je kind

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by mevrouwtje, Dec 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

Feb 11, 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Waar hebben jullie je mooiste vakantie gehad toen je kind/kinderen al in jullie leven waren?
    Misschien kunnen we elkaar zo op ideeen brengen voor een volgende vakantie in binnen of buitenland!

Van nachtjes tot weken! Alle tips (liefst inclusief link) zijn welkom!

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    De leukste kortste vakantie was disneyland

En de leukste langste vakantie was rabbit hill van landal. Er is in die omgeving heel veel te doen en is een leuk park. Zit ook een super lekker restaurant vlakbij

3. justjes

justjes Bekend lid

Oct 3, 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vakantie naar Florida, ondanks dat mijn man door omstandigheden niet mee kon en ik met mijn moeder en mijn dochtertje (werd 3 in die vakantie) Het was echt de vakantie van mijn leven. Heerlijke villa met eigen zwembad, strand en Disneyworld.

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    disneyland met stip op 1.

dan was cran canaria parqeu cristobal ook super met ons meisje alles allinn echt super.

ook onze vakantie in oostenrijk was super daar was zoveel te doen echt helemaal goed. onze meid heeft het er nog over die wil zo weer trug zijn dus al ant kijken hihihi

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

2 jaar geleden naar Canada: 4 weken rondtrekken met een camper. Fantastisch!

6. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

Feb 11, 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Wouw, mooie reizen!

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hetzelfde, we zijn dit jaar 3 weken naar Florida geweest waarvan 2 weken in een villa met zwembad! gaan we zeker nog een keer overdoen :)

8. Voor mij ook Florida.
    Zijn in september 3 weken in een villa daar geweest en het was heeeerlijk. Kids hebben het geweldig gehad en wij ook!
    Ik hoop dat we volgend jaar weer teruggaan.

9. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Egypte! :) Bij 10 mnd en bijna 2 jaar oud. Heerlijk gehad! Zon, zee, strand, lekker eten: genieten ;)

10. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Heerlijk in eigen land, namelijk Zeeland :).
    Dichtbij, zee en strand in de buurt (ook erg leuk als het geen strandweer is), fietsen mee, leuk huisje gehuurd.
    Komende zomer gaan we weer!

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Hier op de camping in Brabant. Ondanks dat we niet geweldig weer hadden, had Finn de tijd van zn leven..hij vond het op de camping geweldig, douchen, buiten spelen, contact met andere kinderen, speeltuintje voor de deur, buiten spelen in de regen:)

12. Soofje

Soofje Actief lid

Apr 6, 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    moeilijk kiezen; maar dan toch bella italia, aan het gardameer. we hadden daar een stacaravan en ons zoontje was net 1 geworden. heerlijke vakantie.

vond limak lara ook erg leuk, maar dat is dan met het vliegtuig en all in, voor een weekje ook heel lekker, en een super mooi kinderbad!

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Schotland! Evy was 1,5. We hadden een huisje aan het water, 2 weken zon. Prachtige omgeving, vriendelijke mensen. Echt super!

Share This Page