Waar hebben jullie je mooiste vakantie gehad toen je kind/kinderen al in jullie leven waren? Misschien kunnen we elkaar zo op ideeen brengen voor een volgende vakantie in binnen of buitenland! Van nachtjes tot weken! Alle tips (liefst inclusief link) zijn welkom!
De leukste kortste vakantie was disneyland En de leukste langste vakantie was rabbit hill van landal. Er is in die omgeving heel veel te doen en is een leuk park. Zit ook een super lekker restaurant vlakbij
De vakantie naar Florida, ondanks dat mijn man door omstandigheden niet mee kon en ik met mijn moeder en mijn dochtertje (werd 3 in die vakantie) Het was echt de vakantie van mijn leven. Heerlijke villa met eigen zwembad, strand en Disneyworld.
disneyland met stip op 1. dan was cran canaria parqeu cristobal ook super met ons meisje alles allinn echt super. ook onze vakantie in oostenrijk was super daar was zoveel te doen echt helemaal goed. onze meid heeft het er nog over die wil zo weer trug zijn dus al ant kijken hihihi
Wij hetzelfde, we zijn dit jaar 3 weken naar Florida geweest waarvan 2 weken in een villa met zwembad! gaan we zeker nog een keer overdoen
Voor mij ook Florida. Zijn in september 3 weken in een villa daar geweest en het was heeeerlijk. Kids hebben het geweldig gehad en wij ook! Ik hoop dat we volgend jaar weer teruggaan.
Heerlijk in eigen land, namelijk Zeeland . Dichtbij, zee en strand in de buurt (ook erg leuk als het geen strandweer is), fietsen mee, leuk huisje gehuurd. Komende zomer gaan we weer!
Hier op de camping in Brabant. Ondanks dat we niet geweldig weer hadden, had Finn de tijd van zn leven..hij vond het op de camping geweldig, douchen, buiten spelen, contact met andere kinderen, speeltuintje voor de deur, buiten spelen in de regen
moeilijk kiezen; maar dan toch bella italia, aan het gardameer. we hadden daar een stacaravan en ons zoontje was net 1 geworden. heerlijke vakantie. vond limak lara ook erg leuk, maar dat is dan met het vliegtuig en all in, voor een weekje ook heel lekker, en een super mooi kinderbad!
Schotland! Evy was 1,5. We hadden een huisje aan het water, 2 weken zon. Prachtige omgeving, vriendelijke mensen. Echt super!