Iemand enig idee of luiers duurder zijn in Turkije? Anders kopen we daar luiers i.p.v. dat we een koffer vol luiers mee moeten nemen.
Wij hebben vorige keer in de aanbieding een.doos gekocht voor rond de 14 euro van pampers en daar hebben we 2'5 week meegedAan en nog mee naar huiz genomen.
Ja pampers zijn daar wel duurder dan in Nederland. Maar voor ons maakt het niet veel verschil omdat wij maar 1/3 betalen in euro's. Dus ik zou het gewoon daar kopen. Ik vond die pampers daar echt fijn, er zit een soort talkpoedergeur in dus ze stinken niet.
Ik vond ze duurder. Had ze ook gewoon zelf bij. Ik vulde er de koffer gaten mee op in onze koffers en de rest in handbagage.
Ze zijn wel duurder maar je kunt ook molfix of huggies nemen zijn ook prima. Ik zou niet gaan slepen voor 1 of 2 euro..
Inderdaad, dat was ook mijn gedachte. Maar goed als ze dubbel zo duur als in NL zijn probeer ik gewoon zoveel mogelijk in de koffers te verdelen.
Nee hoor niet dubbel zo duur.. zeker niet in de gewone supermarkt. Misschien wel in de kleine winkeltjes op straat.