Heel goed! Je moet ook altijd naar die sterren kijken en idd, als het goedkoop is mag je ook niet veel verwachten Er zijn écht CP parken die veeeel mooier en leuker zijn, ook qua omgeving, zwembad en plaza. Wij gaan in sept een weekje naar het Heijderbos en kan nu al niet wachten heb er zo'n zin in en die heeft 5 sterren!
Nee dat begrijp ik absoluut! maar ik bedoel meer, dat het het goedkoopste park is van CP Zonde dat je niet meer kan omboeken zeg, maargoed gewoon verstand op nul en genieten, dan komt het vast wel goed toch?!
wij gaan in september naar dit park toe. Ben erg benieuwd.. als ik al deze verhalen lees. Ik hoop dat we een schoon huisje hebben, verouderd maakt niet uit. groetjes Suzanne
Sorry hoor, maar waarom dan tot zondag wachten tot er iemand komt? Ik ging daar bij die receptie zitten en was pas weggegaan tot het opgelost was. Je betaald in verhouding best veel voor Centerparcs en daar mag je ook een huisje naar krijgen.
wij zijn er vorig jaar geweest en zou er super graag nog een keer heen willen! hebben het er super naar onze zin gehad!
We gaan er gewoon het beste van maken! We zien wel....... We zitten wel dicht bij toverland, dat is super voor onze dochter van 4.
Wij zijn er 3 jaar geleden geweest. Er stond toen een houten ledikantje in en een mooie houten box, dus niks geen vieze netbox of campingbedje! Erg ruim was ons 4 persoonshuisje niet, maar met 1 kind was het wel te doen. Ik vond het best een leuk park hoor, met babyzwemmen, leuke fietskar gehuurd, handige supermarkt. Wat ook erg fijn was: de piepkleine kinderkamer was niet naast onze slaapkamer (wat thuis wel was toen ). Dus papa en mama hadden ook heel wat ochtend en middagslaapjes...
Wij zijn er ook geweest. vond het prima hoor! zou wel je eigen campingbedje meenemen. en t kan zijn dat je ff matrassen moet wisselen. huisjes zijn idd oud. t was niet super schoon. maar op t park prima vermaakt. zou ik er terug gaan. nee dat niet. kies wel andere parken dan. maar t was ook niet verschrikkelijk
Gewoon t beste van maken! Je zit in elk geval in een fantastische omgeving!! Toverland om de hoek in elk geval.... enkele leuke kinderboerderijen. De gezelligste kermis van Nederland in Venray (start op 5 augustus) Zoo Parc Overloon, leuke dorpjes en stadjes in de buurt, prachtige bossen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. ( wil je meer info pb me dan even....woon in de buurt ) En t zwembad is ook prima hoor!
Wij gaan ook in augustus naar dit park. We hopen gewoon op een schoon huisje en dan komt het allemaal wel goed. Ook al is het het goedkoopste park van CP, ik betaal er wel voor. Ik las dat er ook babyzwemmen is? Leuk! Wat is een leuke plaats om te gaan winkelen? Onze uk is dan net 3 maanden dus Toverland slaan we nog maar even over!
We zijn vorige week een midweek geweest en het is prima bevallen. Huisje was heel netjes, goed schoon en het rook lekker fris. Het park was ook netjes en leuk. Zwembad vond ik ideaal voor kleine kinderen: 2 kinderbadjes (2 grotere baden, buitenbad, bubbelbaden). Het kinderbedje was ook prima. We hebben wel zelf het matrasje voor het kinderbed meegenomen, omdat de matras in het huisje erg zweterig was (zit een soort van plastic hoes omheen). Wat ik superfijn vond is dat de kids-club bijna iedere dag van 10.00 tot 13.00 uur gratis open was (onder begeleiding van een volwassene) voor alle kids. Onze dochter is nog geen 2 en de activiteiten zijn voor kids vanaf 4 jaar. Je kon er dus iedere ochtend gratis naar binnen en de kleine kon er spelen: schminken, spelen met de blokken, knutselen, verkleden, in de poppenhoek. En voor de oudere kids waren er leuke houten oud hollandse spelletjes. Echt superleuk!