In De Eemhof (wel 3 jr geleden) een campingbedje zo smerig met slecht matras uit jaar 0 In Huttenheugte 2 jaar geleden daarom zelf ons campingbedje meegenomen en daar stond een spiksplinternieuw ledikant echt keurig. Nu gaan we naar het Meerdal en ben ook benieuwd wat er in het premium huisje staat. Kan ook wel bellen maar misschien weten jullie het wel!
Ja de laatste jaren dat ik ben geweest in Meerdal staan er nieuwe bedje. Houten bedje die je zo kan in en uitklappen. Ideaal, zelfde als thuis ledikant. Wel doen wij altijd een eigen matras meenemen
Dat lijkt hetzelfde idee als bij de Huttenheugte dat was er eentje van Ikea. Ja eigen matras altijd. Dank je!
Ja ben er 2 maanden geleden geweest zijn houten bedjes en je kan ze inklappen en dan in de huiskamer zetten dan kan je m gebruiken als box
Vorig jaar geweest maar bij ons was het geen nieuwe. Niet echt heel smerig maar gewoon zo'n houten. We hadden ook een premium huisje maar misschien zijn ze ondertussen weer veranderd. Ik neem gewoon altijd ons eigen campingbedje mee weet ik zeker dat het schoon is!
die houten zijn de nieuwe toch? wij hadden 1,5 jaar terug een comfort huisje dus de premiums hebben ze zéker.
Bij center parcs belde ik vooraf. Als ze stoffen bedjes hadden dan werd er een schoon gewassen bedje gebracht!