Wat vinden jullie een redelijke prijs voor 8 dagen all in voor 2 volwassen & kind van bijna 2 (nog net gratis) We hebben een hotel gezien in Ibiza en komen uit op 2030 euro uit, Moet wel zeggen dat het een 2kamerappartement is. Ben benieuwd of jullie dit veel vinden of een normaal bedrag, wat geven jullie eraan uit?
Voor 8 dagen vind ik het veel geld, ook al is het all-in. Maar ik ben nog nooit op Ibiza geweest (krijg er spontaan zin in) en ik weet niet hoe duur het daar is. En het gaat erom wat jullie willen, heel luxe of wat meer gemiddeld. Voor ruim 2000 euro mag je wel heel wat verwachten, vind ik. Wij geven meestal gemiddeld 1300 / 1400 euro uit aan een vakantie maar gaan altijd langer (11 of 12 dagen). Wij nemen altijd een appartement en geen all-in, al lijkt me dat wel handig als de baby er is. Als jullie vakantie langer zou duren, bv. 12 dagen zou ik de prijs beter vinden, omdat je daar geen eten en drinken meer hoeft te betalen.
Dat is erg veel geld vind ik. Wij nemen nooit all-in maar ik heb van mensen in mijn omgeving toch echt andere prijzen gehoord. Willen jullie echt all-in? Wij zijn op Kreta geweest voor 13 dagen, gewoon een appartement aan zee en hebben voor 7 dagen een auto gehuurd. Elke dag uit eten geweest en heel veel leuke dingen gedaan. Onze totaal prijs voor de vakantie was nog net geen 1600 euro.
Was nog vergeten te zeggen dat het nog erg veel uitmaakt of je on het hoogseizoen gaat of niet. Dat kan je zo 400 euro schelen. Wij moeten vanwege ons werk altijd in het hoogseizoen op vakantie en daar balen we best wel van.
Voor 2 mensen vind ik dat echt heel veel geld, ook in het hoogseizoen. Maar als het een superdelux hotel is en jullie vinden het het waard, dan is het toch prima. Ik heb wel eens gekeken voor all-inclusive in het hoogseizoen (kerst/herfstvakantie) en kwam dan meestal uit op ca 3000 voor 4 personen + 1 gratis baby. En dat vond ik ook al te duur, haha.
Ik vind het een goede deal. Ik heb ook naar al inclusive vakanties gekeken en kwam tussen de 1800-3000 euro uit voor ons 3en. Zeker omdat je 2 kamer appartement hebt vind ik het niet duur voor het type vakantie. Daarbij is Ibiza ideaal omdat het een uur korter vliegen is dan Griekenland en Turkije wat ik echt een voordeel vind met een kleintje.
Wij hebben net geboekt en het kost voor ons ultra all in naar turkije voor 2 volwassenen 1 kind en 1 baby 2100 euro, voor kind betaal je de volle mep.. (we gaan wel na een van de duurderde daar) we gaan trouwens begin juni! Had ook gekeken eerst na mallorca en ibiza maar ik vond die echt duur! Bij een zat ik op 4000 euro voor ons 4tjes, echt belachelijk..
Gister 9 dagen Mallorca geboekt, 2 kamer appartement AI, vertrek 14 juni voor 1144 2 volwassenen en 1 kindje van dan 4,5 jaar. Niet een superdeluxe complex, maar dat vinden wij ook niet nodig. Als er maar bedden zijn en een net zwembad is het voldoende. We hebben ook naar Ibiza gekeken, maar we vertrekken vanaf Rotterdam en dan zijn de vluchttijden naar Ibiza niet prettig. Toen we nog samen waren gingen we meestal naar Griekenland of Turkije, maar ik vind dat nu met een kleintje niet prettig: eerst een lange vliegreis en daarna vaak nog een aantal uur in de bus naar je hotel.
2000 euro voor 2/3 sterren of 5 sterren is wel erg verschillend. Hoe ziet je all Inc eruit tijden inhoud? Welke luchtvaartmaatschappij ?
Vluchttijden staan nooit 100% vast Dus mocht je geboekt hebben voor de tijden, hou dan rekening met wijzigingen