kinderkorting

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door moppie1982, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    bij welke organisaties krijg je leuke kinderkortingen als je naar spanje gaat
    ben aan het rondkijken maar betaal bij de meeste gewoon de volle mep voor mijn zoontje van 2 jaar

alvast bedankt

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Ik heb net even op de site van Neckermann gekeken en van een willekeurige bestemming in spanje een prijsberekening gedaan en toen ging er €73,- af voor een kind van 2 jaar.

Het komt denk ik ook doordat je kind vanaf 2 jaar een eigen stoel in het vliegtuig heeft.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Op de 'vliegtuigstoel' krijg je idd. geen korting. Maar op de accommodatieprijs krijg je bij sommige reisorganisaties wel korting bij kinderen tot een bepaalde leeftijd.
    Van bv OAD weet ik dat ze speciale kinderprijzen hanteren.
    Holland International geloof ik ook. En bij Neckermann zou je ook eens kunnen kijken.
    Veel voorplezier alvast!

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Bij Neckermann hebben ze de zogenaamde beregoede prijzen.. Gelden vaak vanaf 2 volwassenen wanneer de kleine bij de ouders op de kamer verblijft. In de prijsbijlage staat er dan vaak een vierkantje omheen..

Maar vaak kan een kinderkorting ook accomodatiegebonden zijn. Het is niet altijd die of die reisorganisatie heeft goede kinderkortingen. Het kan per accomodatie verschillen.

5. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Bij Hotelplan hebben ze aardig wat kinderkorting.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij KidsWorldClub (ofwel Sunrise) krijg je aardige kinderkorting!

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Is onderdeel van TUI (Holland International)

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Sunrise valt niet onder HI hoor ;) Het is een onderdeel van First Choice NL BV.

Deel Deze Pagina