bij welke organisaties krijg je leuke kinderkortingen als je naar spanje gaat ben aan het rondkijken maar betaal bij de meeste gewoon de volle mep voor mijn zoontje van 2 jaar alvast bedankt
Hoi Ik heb net even op de site van Neckermann gekeken en van een willekeurige bestemming in spanje een prijsberekening gedaan en toen ging er 73,- af voor een kind van 2 jaar. Het komt denk ik ook doordat je kind vanaf 2 jaar een eigen stoel in het vliegtuig heeft.
Op de 'vliegtuigstoel' krijg je idd. geen korting. Maar op de accommodatieprijs krijg je bij sommige reisorganisaties wel korting bij kinderen tot een bepaalde leeftijd. Van bv OAD weet ik dat ze speciale kinderprijzen hanteren. Holland International geloof ik ook. En bij Neckermann zou je ook eens kunnen kijken. Veel voorplezier alvast!
Bij Neckermann hebben ze de zogenaamde beregoede prijzen.. Gelden vaak vanaf 2 volwassenen wanneer de kleine bij de ouders op de kamer verblijft. In de prijsbijlage staat er dan vaak een vierkantje omheen.. Maar vaak kan een kinderkorting ook accomodatiegebonden zijn. Het is niet altijd die of die reisorganisatie heeft goede kinderkortingen. Het kan per accomodatie verschillen.