Center Parcs Mystery Park

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gerdatje, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Misschien blond vraagje hoor, maar boek je een mystery park via site van Center Parcs zelf of via andere site. Ik kan het zo 123 niet vinden.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nee alleen via bungalows

3. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Wij gaan volgende week een midweekje via Mystery center parcs, naar Erperheide, comfort 5 persoons huisje.
    Iemand ervaringen met dit park?

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wij zitten nu op kempervennen!!! Nou alle reacties enz kloppen echt niet super huisje 6 pers( we hadden 4 pers geboekt) premium cottage. Opgemaakte bedden vaatwasser en 5 min van de md af!! Mooi park ook

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Erperheide erg leuk park!! We zijn haast niet van het park afgeweest toen.
    Leuke indoorspeeltuin

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Ga je de 16e? Dan ben ik er ook op Erperheide met mijn 2 kids.

7. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18

Ja klopt! Haha toevallig zeg.
    Wij ook met onze 2 zoontjes.
    De weersverwachting is niet geweldig, maar volgens mij gaan we ons zeker vermaken! Jullie ook alvast veel plezier!
    :)

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Leuk! Gelukkig genoeg overdekt dus gaat wel lukken.
    Jullie ook veel plezier.

9. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Wij gaan 7 oktober een midweek, hebben een 6 persoons huisje geboekt... Helaas nog even wachten voordat we weten welk park we terecht komen.

Zijn via mystery al keertje naar kempervennen en het meerdal, beide super leuke parken en genoeg te doen.
    1 keer als extra een 6 persoons kinderbungalow mogen verblijven hadden voor 4 personen geboekt , 2e keer een 4 persoons huisje geboekt en ook 4 persoons gekregen.

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Leuk zeg! Ik wil ook graag weer een keer, maar we gaan in de lente 5 dagen naar Disney dus daar zijn we nog voor aan het sparen (voor het zakgeld daar zeg maar)

Wij hebben 2x mystery gedaan. Een keer eemhof 5 p premium gekregen. Super huisje, park vond ik minder. Mooi zwembad maar geen dome en animatie was wat minder (maar ik lees ook heel anders, meeste mensen vinden het daar echt super) we hebben we fijne week gehad daar.

Tweede keer meerdal, heel eenvoudig huisje, niet eens een vaatwasser :) maar wel vlakbij de dome, geweldig animatie programma en een baluba. De dome vond mijn oudste fantastisch, we hebben daar een topweek gehad! Meerdal vinden wij fantastisch.

Ik wil heel graag een keer naar heijderbos, maar ivm de (heftige) wildwaterbaan en de jungle speeltuin wachten we nog een paar jaartjes.

11. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Heijderbos is idd er leuk park, is inmiddels wel weer al zeker 10 jaar geleden dat ik daar ben geweest.

Oh toevallig, wij gaan in mei 5 dagen... ook naar Disney! :) we verblijven in davy crockett

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Dat zou ik ook nog eens willen boeken maar durf het niet zo goed.
    Straks kom ik op het park hier in de buurt terecht.
    Vind ik ook nog het minst leuke park van CP en er is in de buurt ook niks te beleven.

13. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij zijn pas in Peer geweest. Eerst had ik ook zo iets van jammer België. Maar we hebben een super midweek gehad.
    Wil het volgend jaar weer doen voor de grote vakantie, en dan gaan we voor Duitsland en dan 2 weken.
    Ik heb de smaak wel te pakken. Vooral omdat het zo lekker goedkoop is. :D

14. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij gaan ook naar Davy crockett :D
    Maar dan 31-3/4-4. Maandje eerder dus.

Deel Deze Pagina