geschikte hondevakantie in NL/B

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door troela85, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wij gaan regelmatig met onze hond op vakantie in Nederland/Belgie (midweekjes) en ik merk dat ik in het begin erg veel moeite heb gehad om hiervoor een goede bestemming te vinden.

Of er mogen geen honden komen, of het is niet omheind, of je ligt op een park en dat is ook niet altijd prettig met al die huisjes op elkaar als je honden hebt.
    Dus wat ik zelf prettig vind is particulier verhuur en dan heerlijk kunnen genieten.

Ik dacht misschien kunnen we ervaringen uitwisselen over geschikte huisjes en kunnen we tips geven. Wie weet vinden we nog onze ideale bestemming met onze viervoeter.

Ik heb wel wat adresjes en als iemand die ook heeft dan hoor ik het graag.
    Ik wacht even reacties af. Voor diegene die interesse hebben, dan zal ik ze zeker noteren.

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Wij zijn naar schin op geul geweest, Bungalowpark Schin op Geul, en naar het Merkwederstrand..... Allebei leuek adressen...

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje.
    Op een bungalowpark zit je denk ik toch met de huisjes dicht op elkaar of niet? Ik vind het altijd fijn als de honden lekker los kunnen rondlopen zonder dat anderen daar last van zullen hebben.
    En Merkwederstrand zet ik in google maar herkent het niet!!!!

Ik heb een aantal adresjes waar ik erg leuke en goede ervaringen mee heb gehad. Maar ook nog adressen die we in optie hebben voor een keer weer iets anders.

Wie er interesse heeft en/of ideetjes/tips nodig heeft hoor ik het wel.

Deel Deze Pagina