Ik vind de faciliteiten voor baby, peuter en kleuter, maar ook voor ouders qua restaurantjes, terassen etc. bij CP uitgebreider dan bij Landal. De huisjes van Landal zijn vaak mooier, van CP toch vaak ouder/uitgeleefder. CP is volgens mij ook wat duurder, maar meestal boek ik ruim van te voren en dan heb je in totaal een korting van ong. 30%, dat scheelt weer. Wij kiezen dus voor CP, in sept gaan we een weekje naar de Vossermeren in Lommel (voor de 2e keer). En we zijn vorig jaar oktober naar de Huttenheugte geweest, was ook leuk. Hof van Saksen zijn we ook ook geweest 3 jaar geleden (toen ik zwanger was van mijn 1e kindje), hele mooie 'boerderijen', maar dat is echt een flink stukje duurder en het zwembad vond ik toen niet zo bijzonder. De zwembaden in CP zijn vele malen groter/leuker. Die van de Landal vind ik altijd tegenvallen. Wij gaan meestal met mijn schoonouders (op hun uitnodiging) jaarlijks een weekendje naar Landal toe, maar daar vind ik dus echt minder te doen voor de kids, maar de huisjes zijn wel veel mooier, dat wel. Succes met de keuze!
Tip: goed op de sites kijken en de huisjes verglijken op bijv. vrijstaand of niet, oppervlakte van het huisje (vind ik heel belangrijk met twee kleintjes), aantal slaapkamers, indeling, grote/kleine keuken, bad/douche enz. En de parkfaciliteiten kun je natuurlijk ook vergelijken met elkaar. Je wilt toch een leuke vakantie hebben! Op de plattegrond van het park kun je ook zien hoe de huisjes verspreid zijn en of er veel speeltuintjes zijn. Succes met uitzoeken!
Ik ben sinds een jaar of wat ook Roompot-fan. En had dat inderdaad nooit van mezelf gedacht, net als sommige anderen hier