Wij gaan binnenkort voor het eerst naar Center Parcs (verder alleen bekend met Landal), en nu zag ik dat ze twee soorten wifi hebben. Bij ons huisje zit standaard wifi. Voor maar liefst 25 euro kan je voor 4 dagen streaming wifi erbij nemen. Hoe is het wifi op de parken? Is het standaard zo ruk dat je inderdaad streaming moet nemen? Of valt het mee? Toevallig heb ik een kaartje voor een online concert dat weekend (was verplaatst van maart naar dat weekend, baalde ik wel van), dus willen kijken of het daar lukt om dat te kijken. Dus een beetje 'goed' internet is dan wel handig, denk ik.
Hier nu ook op center Parks en de standaard wifi is voor ons prima. Insta moet soms ff laden dus een concert weet ik niet of en hoe je dat red...
Lastig te zegge. Aangezien niet elk park goede wifi heeft en ligt er ook aan waar je huisje ligt wij hebben altijd een abbo van t mobile voor weekend 5 euro weekend deal en kunnen dit dan verdelen naar de apparaten die we meenemen. Maar manlief is ook ict nerd dus die regelt alles wel en heeft soms ook betere verbinding nodig voor werk inmiddela nemen wij ons eigen apparaat mee die dus t mobile verspreid