Wij zijn er nu. Er zijn geen officiële laadplekken op het park voor auto's. Voor de zekerheid heb ik de benzine auto van een collega mee, moet zeggen dat ik daar niet rouwig om ben. Onderweg wel meer snelladers gezien dan in de app zichtbaar waren, dus het was vast goed gekomen, maar niet 100% relaxed. Op het park dus eventueel met een 220v stekker, maar dat duurt dus zeker 24 uur. Daarbij heeft lang niet iedereen standaard zo'n stekker. Ook bij Disney zelf zijn maar beperkte hoeveelheid laadpalen. Die waren (hebben even gevraagd) allemaal al bezet toen we om 08.20 aankwamen. Zitten hier op het park in een vip appartement, best schoon (kastjes, koelkast, badkamer) maar niet gestofzuigd. Raam sloot niet goed, maar dat is (zonder spijkers) netjes verholpen. Nog geen afval weg gebracht, dus wellicht dat ik nog een beest tegen kom. Maar tot zo ver ratten-vrij. In het zwembad moet je alleen heeeeel goed je kluisjes nummer onthouden, je kan het niet opzoeken. En het restaurant in het zwembad was op de dag van aankomst maar tot 17.00 open, eigen eten meenemen mocht niet. Dus na een uurtje zwemmen er weer uit met hongerig kind. Dat was jammer, want man&kind vermaakte zich prima (en ik zat op een lekkere stoel met boek).