Zomer 2010

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toerist18, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ga morgen al voorboeken voor volgend jaar zomer ;)
    We gaan net als vorig jaar naar Menorca, zie het topic van Tamariscos Cala'n Bosh.
    Eind juni; lekker, lekker..........................

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Zooooo da's een lekker vooruitzicht!!

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    ik ben ook (bijna) overtuigd :)

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb 2 weken geleden al geboekt :D
    Vanaf 3 augustus genieten wij 2,5 week van de italiaanse zon! Boekze :D

5. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Pfff, de vakantie van m'n man wordt pas midden januari definitief (aanvragen in december). Voor die tijd wordt er door ons dus niks geboekt, het risico dat we niet kunnen gaan vind ik echt te groot (veel mensen op zijn werk die in dezelfde periode op vakantie willen en dat mogen ze gewoon weigeren). Ik werk in het onderwijs, dus mijn vakantie staat behoorlijk vast, dat scheelt wel.

We gaan in het voorjaar verhuizen, dus ik denk dat we sowieso pas laat gaan boeken. Als er weinig geld overblijft gaan we naar een huisje in Duitsland ofzo denk ik en anders wordt 't wat verder weg.

Veel voorpret toegewenst in ieder geval!

6. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    ohhh zelfde verhaal als minke...
    ik weet pas eind januari wanneer ik vakantie heb. ik ga me even heel diep verdiepen in de vakantieforums, want ik wil dit jaar wél een vakantie waar ik me prettig bij voel
    vriendlief is helemaal in zijn element op een camping, maar ik voel me daar stiekem een beetje ongelukkig. maar wil wel met leeftijdsgenoten van Dewi.. die is dan anderhalf jaar!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij krijgen in december waarschijnlijk de sleutel van ons nieuwe huis... Dus wij gaan in ons tuintje vakantie vieren waarschijnlijk. Maar goh, zijn de bestemmingen etc al bekend enzo? Vorig jaar kon ik voor griekenland pas in december boeken! Wat ik nog vroeg vond ;) maar toch.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ze hebben gewoon in de computer gekeken welke reisorganisatie ging naar onze besemming, we gaan nl naar dezelfde als in 2008, dus dat was zo opgezocht;)

Deel Deze Pagina