Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ga morgen al voorboeken voor volgend jaar zomer We gaan net als vorig jaar naar Menorca, zie het topic van Tamariscos Cala'n Bosh. Eind juni; lekker, lekker..........................
Ik heb 2 weken geleden al geboekt Vanaf 3 augustus genieten wij 2,5 week van de italiaanse zon! Boekze
Pfff, de vakantie van m'n man wordt pas midden januari definitief (aanvragen in december). Voor die tijd wordt er door ons dus niks geboekt, het risico dat we niet kunnen gaan vind ik echt te groot (veel mensen op zijn werk die in dezelfde periode op vakantie willen en dat mogen ze gewoon weigeren). Ik werk in het onderwijs, dus mijn vakantie staat behoorlijk vast, dat scheelt wel. We gaan in het voorjaar verhuizen, dus ik denk dat we sowieso pas laat gaan boeken. Als er weinig geld overblijft gaan we naar een huisje in Duitsland ofzo denk ik en anders wordt 't wat verder weg. Veel voorpret toegewenst in ieder geval!
ohhh zelfde verhaal als minke... ik weet pas eind januari wanneer ik vakantie heb. ik ga me even heel diep verdiepen in de vakantieforums, want ik wil dit jaar wél een vakantie waar ik me prettig bij voel vriendlief is helemaal in zijn element op een camping, maar ik voel me daar stiekem een beetje ongelukkig. maar wil wel met leeftijdsgenoten van Dewi.. die is dan anderhalf jaar!
wij krijgen in december waarschijnlijk de sleutel van ons nieuwe huis... Dus wij gaan in ons tuintje vakantie vieren waarschijnlijk. Maar goh, zijn de bestemmingen etc al bekend enzo? Vorig jaar kon ik voor griekenland pas in december boeken! Wat ik nog vroeg vond maar toch.
Ze hebben gewoon in de computer gekeken welke reisorganisatie ging naar onze besemming, we gaan nl naar dezelfde als in 2008, dus dat was zo opgezocht