Moeten daar zo iets ophalen van marktplaats. Maar de kids gaan mee en ber niet bekend. Wil er iets leuks voor kids aan koppelen. Speeltuin/kinderboerderij/bos. Is dat er in de buurt?? We oriënteren ons tevens op woning oa in Zeist. Is dat een leuk buurtje? Goede basisschool in buurt etc?
Weet niks van de buurt af, maar wonen op een half uur afstand en mijn kinderen vinden het hertenkamp hartstikke leuk. Veel plezier vandaag!
O het hertenkamp lijkt me leuk. Ligt aan de woudenbergseweg maar welk nummer moet ik dan intypen? En ligt er een speeltuin vlak bij? En misschien iets om te drinken? Als het heeeel vlakbij ligt dan is dat misschien wel leuk!
Pyramide van Austerlitz is leuk. En is wel een leuke wijk daar! Ik heb daar jaren gewerkt en een vriendin van mij woont er vlakbij. Ik zou er zelf niet willen wonen (woon liever in een dorp), maar dat neemt niet weg dat het wel een leuke wijk is!
Er is ook een leuke kinderboerderij in Zeist. Ik heb 25 jaar in Zeist gewoond, je mag me een PB doen als je meer wil weten.