Center parcs Zandvoort

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lavendel82, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wie is er onlangs naar center parcs zandvoort geweest? Wij gaan binnenkort en heb geen flauw idee wat mij te wachten staat.
    Ik weet dat het niet het mooiste park is, dus ik bereid mij daar ook wel op voor ;) Dan kan het altijd meevallen.

Hoe is het zwembad? En zitten er altijd standaard kinderstoelen in de huisjes? Ik kan het op hun site niet zo 123 vinden. Want dat scheelt weer meenemen.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij zijn er in november nog geweest.
    Er staat een ledikantje in het huisje, en ook een kinderstoel.
    Je kan eventueel een beddengoedpakket kopen voor het ledikant, maar deze hadden wij zelf meegenomen.

Het zwembad is prima hoor. Ze hebben een leuk peuterpadje met glijbaantje enzo. Verder gewoon lekker bubbelbad, golfslagbad, buitenbad en grote glijbaan.

Het is idd niet het mooiste park wat Center parcs heeft maar het is allemaal gewoon netjes. De huisjes zien er goed uit en dat centrumpje is ook gezellig.

Het leukste is natuurlijk dat je zo naar het strand kan lopen (in het hotel zit ook nog een heel speelgebeuren voor kleintjes).

Veel plezier!

3. kimberly84

9 jun 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zijn er ook onlangs geweest. T park vind ik niet te vergelijken met bv een Meerdal of Huttenheugte. Zwembad is ok maar ik vond het erg koud!
    Huisjes zijn wel comfortabel. Je moet het daar echt hebben van Zandvoort dorp en het strand. Ik ga geen tweede keer in ieder geval.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties!

@ Jolanda, fijn dan laten we de kinderstoel thuis! Neem inderdaad zelf het beddengoed wel voor haar mee.

@ kimberly, zo'n vermoeden had ik al wel van het park. Maar wij kunnen nu heel goedkoop twee nachten daar zitten en daar doen we het voor. Als we maar even met de kleine kunnen zwemmen, en als het huisje maar netjes is. Dan moet het te doen zijn ;)

Ik heb net even op google maps gekeken maar je zit inderdaad wel snel in het centrum.

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    het is inderdaad maar een klein park, en heeft ook maar 3 sterren. Het is echt in de duinen dus weinig groen. De kinderboerderij is ook leuk. Je bent inderdaad zo op het strand en in het centrum.

Ik woon vlakbij en ga er regelmatig wandelen, dan kunnen de jongens lekker rennen en dollen zonder dat je op auto's hoeft te letten :)
    We zijn laatst wezen zwemmen en dat is prima te doen, wel kleiner dan bij een groot park maar een leuk kinderbadje. De market is ook prima, paar winkeltjes en restaurant.

Miek

Deel Deze Pagina