Ik zal niet naar port zélande gaan. Wij zijn geweest toen ons dochtertje 6 maanden was. Het zwemwater was heel erg koud zelfs het kleine badje. Ons dochtertje vond het helemaal niks. Het meerdal heeft een soort verwarmd kruidenbad ideaal met die kleintjes. Misschien hebben andere parken dat ook wel maar daar heb ik geen ervaring mee. En het meerval heeft ook een kinderboerderij maar die zijn op sommige andere parken ook aanwezig Zelf zijn we toen ons dochtertje 9 maanden was naar Frankrijk geweest en voor het zwemmen was dat ideaal kwa leeftijd
@Lieke: denk dat we toch maar gaan voor een Premium Cottage, anders is de keuze wel heel beperkt. Bij de luxere parken valt dan alleen De Eemhof af omdat we daar al eerder zijn geweest. @lamee: Port Zélande zijn mijn man en ik ook al geweest, dus daar gaan we sowieso niet weer heen. Dat van Meerdal klinkt wel erg fijn en een kinderboerderij is altijd leuk. Maar die hebben ze inderdaad bij een aantal andere parken ook volgens mij. Bij het kruidenbad staat trouwens wel vanaf 5 jaar, kan dat dan wel met een baby? Frankrijk willen we niet, willen in Nederland of Belgie blijven vanwege de reisafstand.
wij zwemmen wel eens bij de kempervennen (geen huisje dus) en ze hebben daar ook veel om naast het zwembad te doen, zoals kinderboerderij, ezelweide etc. we maken altijd een rondje als we er zijn. prima park. Ik zou ook zo laat mogelijk gaan, wij hadden rond 6 maanden absoluut geen ritme en prikkels kon ze niet hebben, dus had hier vooral papa gillend gek gemaakt. met 9 maand zijn wij ook op vakantie geweest en dan zien ze toch al veel meer van hun omgeving om er wat van mee te krijgen
Ben alleen bang dat eind september (dan is ze 10 maanden) te laat is qua weer... Wat denken jullie? Eind augustus is ze 9 maanden, is dit dan niet beter qua weer?
Omdat we met vrienden mee gaansamen met de korting van prenatal. Zijn we bij landal erg duur uit tegenover cp . En meerdal ligt in de buurt. En het zwembad en de dome zijn mooi. De huisjes zijn hetzelfde overal
@Tanja: ik denk dat wij toch ook maar voor Het Meerdal moeten gaan, klinkt erg goed en lees hier goede reacties over dit park. Korting van de Prenatal? Is dat hetzelfde als die van de Babybox?
tja dat kun je niet voorspellen, maar in september kun je nog prima (goed aangekleed) overal komen. Wij gaan ook het hele jaar rond naar kinderboerderij etc. en zwemmen kun je ook als het regent toch? De dome is ook leuk om in rond te lopen, deze is ook bijna overal hetzelfde en daar staat ook geen weer voor. Al zal er hoe dichterbij de zomervakantie (wij gaan ook nooit hoogseizoen) meer te organiseren zijn.
Hoe het weer is maakt echt niet uit hoor bij center parcs. Wij gaan altijd november of juist februari en hebben altijd heerlijke vakanties. Ik zou zo laat mogelijk boeken als je wil dat je dochter er iets aan heeft.
@caat: de binnen dingen kunnen inderdaad prima als het regent, maar buiten dingen (oa de kinderboerderij) is natuurlijk niks aan als het regent en een vakantie is toch veel leuker als het mooi weer is of in ieder geval het grootste gedeelte van de tijd droog. De dingen die georganiseerd worden is onze dochter toch nog te klein voor, dus als het later in het seizoen is, is dat niet het probleem. @Catheleine1986: toch wel hoor, we willen ook dingen buiten doen/dagjes weg, dus dan is regen toch echt een spelbreker. Natuurlijk wil ik dat onze dochter er iets aan heeft, maar als het de hele tijd regent kunnen we alleen binnen dingen doen en dat is ook voor haar niet leuk. Bovendien werkt mijn man fulltime en dan is november pas vakantie hebben echt te laat.
Ik.Vind het meerdal erg fijn. We kregen korting van prenatal omdat we daar boven de 100 euro hadden gekocht. Kregen we 40% korting op een weekend en 50% op een midweek. Hebben mooi 150euro korting gehad.
De luxere parken zijn de ''officiële'' centerparcsen van vroeger dus Huttenheugte, Heijderbos, Eemhof, Kempervennen, Erperheid en Meerdal. Overige parken zijn ooit opgekochte parken van Centerparcs en daarom vaak nog in de vernieuwing of minder luxe. met zo'n kleintje ga je voor het wandelen en het zwemmen denk ik en dan zit je bij deze allemaal wel goed vind ik! (ik ben naar allemaal meerdere keren geweest Maar echt wat hebben aan zo'n vakantie? Dat komt echt pas na een jaar of anderhalf denk ik. De laatste jaren was overigens september (begin) mooier qua weer dan augustus in Nederland. (met uitzondering van 2014) dus ik denk dat het weer lastig in te schatten is.
@Vrolijkheid: oké, dat wist ik niet. Dat is waar, veel meer kan inderdaad nog niet als ze zo klein zijn. Het weer is inderdaad niet in te schatten, maar na september is het toch over het algemeen wel minder.
Maar ik zou gewoon lekker gaan hoor! Misschien dat je kindje er specifiek niet iets aan heeft maar quality time met een lieve papa en mama en lekker wandelen en zwemmen kan nooit kwaad 😊 En idd na september niet meer maar ik denk dat het verder wat gokken is. Meestal zit je begin september wel goed qua weer 😉 Gaat alles goed met jou en de kleine?
@Vrolijkheid: we gaan ook zeker hoor! Qualitytime met papa en mama is inderdaad altijd leuk/goed, net als zwemmen wandelen. Begin september is ons meisje 9 maanden. Blijft inderdaad toch gokken met het weer, begin juni is het dit jaar ook slecht geweest, dus je weet het inderdaad nooit. Eva heeft wel last van krampjes en heeft dr huilmomentjes, maar verder doet ze het erg goed. Het drinken gaat goed en het slapen nog beter. s Nachts slaapt ze zeker 5 a 6 uur achter elkaar, maar de laatste 2 nachten zelfs 7 uur! Heerlijk voor ons allemaal. En hoe gaat het met jullie?
Leuk hoor! Wij gaan ook in maart naar Centerparcs Goed te horen! Mooie naam Eva! Herkenbaar hier ook erge krampjes gehad, obstipatie , slecht drinken en huilmomenten en van sprong naar sprong maar het meeste is nu achter de rug en het is een fantastisch mannetje die het goed doet! Maandag weer werken dus dat is wel een dingetje Geniet van de voorpret en jullie meisje!
@Vrolijkheid: naar welk park gaan jullie? Alvast heel veel plezier! Dankje, lekker makkelijk en Hollands! Vervelend dat jullie zoontje er ook zo'n last van had, fijn dat het nu beter gaat! Hoe heet jullie zoontje of wil je dat niet hier neerzetten? Ai, dat zal weer wennen zijn! Ik hoef voorlopig nog niet weer te werken en moet ook weer zoeken naar iets nieuws, dus zit denk ik nog wel even thuis. Maar vind dat helemaal niet erg, geniet volop van onze kleine meid!
Wij gaan naar het Heijderbos. Vind ik zelf het leukste. Mijn ouders en zus gaan ook mee en ik mijn man en Sam (ons zoontje ook lekker Hollands haha) ik vind het een mooi park met fijne huisjes en mooie dome en zwembad. Mijn contract was niet verlengd net voor verlof dus in m'n verlof gesolliciteerd en aangenomen. Kan dus snel gaan. Half jaar thuis geweest waarvan 4 maanden met zoonlief dus erg fijn idd! Geniet jij maar nog lekker van je verlof en succes alvast met de zoektocht later!
@Vrolijkheid: leuke naam Sam, inderdaad ook lekker Hollands! Raad je ons Het Heijderbos ook aan? Ik dacht voor alsnog aan Het Meerdal, ook vanwege het babyzwemmen en het kruidenbad. Wat fijn dat je al zo snel een nieuwe baan hebt gevonden! Ik ben ook al wel op zoek hoor, maar ben gastouder aan huis en als ik ons meisje wil nemen zal ik langer moeten zoeken dan wanneer ik geen eigen kindje mee zou nemen. Maar dat zij dan maar zo, wil ons meisje echt niet 2 a 3 dagen missen. Bovendien scheelt het kosten voor kinderopvang. Dankje, jij werkse bij je nieuwe baan!