Van de week had ik het er met mijn man over om eens naar Center Parks oid te gaan. Dat hebben we nog nooit gedaan maar het lijkt ons met kids toch wel erg leuk en praktisch. We willen dan doordeweeks gaan ivm werk van mijn man, niet in het hoogseizoen (Bijv. in oktober ofzo en ook niet in schoolvakanties e/o feestdagen) Maar we willen het liefst zo min mogelijk geld uitgeven (eens een hollander altijd een hollander ) Heb al een beetje gekeken op internet maar ik word een beetje tuureluurs van de vele sites. Hebben jullie tips e/o ervaringen? Een idee wat het ong. kost in zo'n periode? Bedankt!
CenterParcs is niet echt goedkoop, hoor! Wij zijn vorig jaar geweest en voor een midweek in november betaalden wij volgens mij toch wel zo'n 350 a 400 euro. En dat was dus ook in het laagseizoen. Spaar je Airmiles? Want dan zou je ook kunnen overwegen om naar Landal Greenparks te gaan. Geloof dat je dan in het laagseizoen wel tot 50% korting kan krijgen en dat kan aardig schelen. De parken Lommerbergen en Kempervennen zijn volgens mij ook oude Center Parcs-parken geweest.
@ Lia Dankje voor je antwoord! Is idd niet echt goedkoop vind ik. Spaar geen airmiles nee. Zijn er andere dingen die leuk en goedkoper zijn? Ik bedoel, het hoeft niet perse zo'n 'bekend' groot park te zijn hoor.
Op 1 avond in de week hebben ze aanbiedingen bij centerparcs op hun website. Volgens mij was het op woensdagavond na 8 uur. En je hebt gelijk, centerparcs is echt niet goedkoop. Maar de parken zijn meestal wel mooi, en de zwembaden ook. Maar om daarvoor nu zoveel extra te betalen
Wij gaan in mei met 5 volw. en 2 kinderen onder de 2 jaar. En wij zijn dan kwijt 480 euro een 8 persoons luxe huisje.... hoe eerder je boekt hoe meer korting je krijgt. en als je kinderen heb onder de 12 jaar krijg je nog eens 15% korting extra
Wij gaan naar www.pipodorp.nl kost in september en oktober 175 euro voor 4 dagen. Je kan dan gratis naar speelstad oranje en het zwembad. Goed je kleine is misschien nog iets te klein voor speelstad oranje maar je zit wel in een mooie en leuke omgeving.
Wij gaan ook elk jaar weer met mijn schoonouders als bedankje dat mijnschoonmoeder elke donderdag op Sem past. Meestal gaan we dan ook in oktober. En het is idd duur. Mijn schoonmoeder stelde voor om dit jaar bij www.roompotparken.nl te zoeken.
ligt aan wat je wil je hebt bij centerparcs idd altwijd; waanzinnewoensdag... dan heb je aanbeidingen maar goed. NIETS is dan ook te vergelijken met centerparcs! centerparcs is ideaal zeker met kids! het is gewoon netjes, verzorgd meestal overdekt en ga zo maar door! je hebt heerlijk alles bij de hand! landal of weet ik het wat kan niet tippen aan centerparcs! maar goed cp is ook wel erg aan de prijs! gr Anniek
CP is ontzettend duur! Ga naar Landal Greenparcs! Ik ben daar geweest bij die in de Ardennen, SUPERLEUK! en van vrijdag tot maandag voor maar 250 euro, was met kerst. Mooie huisjes, leuk park en dichtbij Stavelot, malmedy etc, loopt een grote beek door het park heen etc. Ok ze hebben iets minder dan Centerparcs maar je kan het zelf leuk maken! Bij CP was het in die periode voor een weekend bijna 400 euro.... je kan ook kijken op www.belvilla.nl
Ik zou zeer zeker liever naar Landal Greenparks gaan dan naar Centerparcs. Ik vind centerparcs echt heel erg overschat en naar wat je krijgt ook veels te duur. Wij zijn een half jaar geleden ook via bungalows.nl naar Landal geweest. Parc Sandur, echt harstikke mooi. Luxe ingerichte huisjes, groot opgezet aan het water, echt super. Kun je echt lekker tot rust komen en lekker met de kinderen zwemmen. Zitten ook restaurantjes bij ed.
Centerparcs is loeiduur, probeer eens een lastminute op http://www.roompotparken.nl/index Vorig jaar zaten wij met zn 6en een midweek in Weerterbergen voor slechts 80 euro!
Dit hoorde ik van een collega van mij ja.... Zij hadden een 8pers huisje voor nog geen 70 euro Maar helaas wil mijn ouders hier niet heen omdat er geen mooi zwembad bij zit.
Het zwembad is best aardig hoor, ja natuurlijk is het niet vergelijkbaar met een CP zwembad, maar het scheelt wel een paar honderd euro. Het is dat ik nu hoogzwanger loop anders waren wij er ook een weekend tussen uitgegaan. Ach wie weet ergens in Oktober
Ik heb zo van met een kleintje zit je toch niet van 8 tot 20 in het zwembad. meestel maar een paar uurtjes per dag. En als er maar water in het bad ligt toch dan vermaken ze zich al
Het voor deel van centerparcks is dat het zwembad altijd leuk warm en groot is. met veel actifiteiten. tis meestal overdekt en een echt suptropich sweertje het voor deel van landal green parks is dat ze een hele leuke animatie hebben voor kinderen en vaak ook een leuke speel paradijs. en de parken lommerbos en vennenbos hebben ook een suptropiche zwemparadijs. en ik vindt die ook goed te doen. en de prijs is veel leuker.
Ja, ik ben het met je eens, kinderen en zeker als ze zo klein zijn (onze oudste is ruim anderhalf) hebben ze toch niets aan glijbanen e.d. Trouwens, Weerterbergen is ook subtropisch.
Hey meiden Bedankt voor de vele reacties! Heb alles een beetje nagekeken. En idd, een mega luxe zwembad is niet nodig daar is Kynan toch nog te klein voor Als er wat water is is het oké Center Parks is idd een duur(der) park. Wist dat niet omdat ik nog nooit gezocht heb voor zoiets Ik ben nog steeds aan het zoeken, Maar vond een aanbieding van Bospark Beekbergen (bij Apeldoorn) Heeft iemand daar ervaringen mee?Zag er leuk uit, en 129.- voor een midweek http://www.bungalows.nl/parksearch.php? ... rk=Bospark Beekbergen&parkId=929