hallo meiden, vrijdag gaan we een weekje op vakantie naar centerparks de hutteheugen , ik vroeg me af... normaal gaan we altijd naar het buitenland .... en we zijn niet van die types die maar op en rond het huisje of de plaza blijven hangen.... wat is er voor leuks te beleven in de omgeving? zijn er mensen geweest en wat vonden jullie een aanrader.... mag alle zijn... interesante dingen om te bekijken, mooie dorpjes, musea, leuke marktjes? alle tips zijn welkom gr Jose
Emmen is idd dichtbij (20 min). Op vrijdag is daar de weekmarkt, altijd gezellig en op dinsdag is volgens mij de vlindermarkt.
en wat dacht e van duitsland? is maar een half uurtje rijden. wij wonen er en gaan regelmatig ff zwemmen in de huttenheugte. je hebt hier nordhorn erg gezelige stad om te winkelen en niet duur. dan heb je hier nog een kleine diernepark niet duur en voor kids erg leuk. zoo nordhorn. coevorden is goed te doen. en dan natuurlijk emmen.
Stadje Coevorden, Dierenpark Emmen inderdaad, schaapskooien, Hunnenbedden (Borger), Kamp Westerbork. En het park zelf is ook leuk! Veel plezier
Hoi Naamgenootje Fietsen huren is ook altijd leuk maar zie dat jouw dochter nog erg klein is... Ik ken de omgeving daar verder niet Maar iig een fijne vakantie
Emmen Dierentuin, Orvelte, Coevorden, Schoonoord ( openluchtmuseum) Borger , Duitsland ( Leer, Oldenburg). (Bad) Nieuweschans ( kuuroord Fontana), Assen. Ach genoeg te doen! Huifkar, Fietsen, zwemmen, Uit eten.