hoe is hof van saken?willen er misschien heen met kerst met kindje van 11 maanden en 1 van 3 jaar 2 maanden en me ouders
Ik ben nog nooit in de hof van Saksen geweest, maar ik weet wel dat het zo'n 2 weken geleden in handen van Landal gekomen is. En ik heb voornamelijk positieve ervaringen met Landal parken
Wij zijn er vorig jaar 3 x geweest en gaan volgende maand weer. Het park bevalt ons ( en onze kindjes van 2 en 1 jaar oud) ontzettend goed. Mooie huisjes, ook kinderboerderijen met kinderkamer, box, ledikant ed. Zwembad is superlekker voor kleine kindjes en schoon. Harrewar is erg leuk, goede restaurants. Wat ons betreft echt een aanrader.
wilde naar land van bartje met kerst maar al vol nu zag ik hof van saksen en zag er ook goed uiit maar even met me ouders overleggen
Hof van Saksen is echt een aanrader. Inderdaad sinds kort in handen van Landal. Indien er een leuke aanbieding voorbij komt gaan wij er ook nog een x naar toe.
ik vond het dus echt 10 keer niks..... vreselijk!!!!!! ik vind centerparcs echt zoooo veel gezellig en zeker ook voor de kinderen... en al helemaal in de winter... er is geen gezellige plaza waar van alles te doen is..... de harrewar is opzich best ok, maar je jongste kan er niks....en de oudste moet je ook nog steeds in de gaten houden want het is best heel hoog dat klimding, je kan best lelijk vallen binnenin) dan de horeca daar, belachelijk duur..... mijn vriend bestelde met mijn oudste een stukje appeltaart en een kopje koffie en fristie en was iets van 19 euro kwijt ofzo? ook glaasje limo kost geloof ik 1.60..... verder is het park nog echt heel erg kaal...als het waait dan waait het ook echt door het hele park keihard.... het zwembad vond ik ook ERG tegenvallen... peuterbad van likmevessie.... 1 klein ijzeren glijbaantje, verder niks.... overal zwarte tegels.. ook op bodem van zwembaden dus oogt echt heel kil en saai....... wiltwaterbaan vond ik ook niet wat het moet zijn.. ook helemaal van staal en weinig sfeer.. nee ik zou dan echt veel liever naar de meerdal of kempervennen van centerparcs gaan voor die prijs.... voor je kinderen ook veel leuker en meer te beleven.. ook een leuker zwembad daar.
Ik vond het ook helemaal niks. Wij zijn erg fan van de Landal parken zoals Vennenbos, Lommerbergen, Land van Bartje. Maar Hof van Saksen viel zooo tegen. Koud, sfeerloos. We hadden toen een aanbieding (dus zo ongeveer de Landal prijzen) en we vonden het zelfs toen het geld nog niet waard. Moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben of er nu meer sfeer in komt nu het in handen van Landal is gekomen. Maar goed omgeving (ver weg van alles, ligt echt op het platteland) en zwembad (zwarte tegels, heel minimalistisch) verander je ook niet zo maar. Wil je naar Drenthe? Kies van voor Land van Bartje zou ik zeggen.
Oh, zie nu dat Land van Bartje je eerste keus was maar dat het vol zit. Kan ik me voorstellen. Is echt een leuk park. Zou niet zomaar voor Hof van Saksen kiezen hoor. Tenzij je veel in het huisje wil blijven? Even lekker in het bos wandelen kan daar bijv ook niet. Bij het Land van Bartje loop je zo de hei op. Hier niet.
Ik woon vlakbij het Hof van Saksen en vind het echt een verschrikkelijk park. Oke de huisjes en het park an sich zijn prachtig, maar gezellig kan ik het nou absoluut niet noemen en de omgeving vind ik nogal saai.