naar Turkije met baby van 8,5 maand

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Lady85, Aug 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady85

Lady85 Actief lid

Apr 8, 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    hallo, ik ga van de week naar turkije met me dochter van bijna 9 maanden,. heeft er iemand tips mbt voeding in het vliegtuig en wat ik echt mee moet nemen wat je wellis kan vergeten???
    bedankt

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Een vestje voor in de cabine daar is het altijd mega koud!!!
    Water kan je in het vliegtuig krijgen volgens mij en op laten warmen in de magnetron.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

(Poeder)melk mag gewoon mee, denk verder aan wat kleine hapjes die je kindje lekker vindt/goed eet, daarmee kun je ze mooi afleiden tijdens stijgen en dalen als ze echt stil moeten blijven zitten. Hier werkt een doosje rozijntjes altijd erg goed, is ook geen geknoei verder.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,179
    10,724
    113
    Mogelijk heeft de vliegtuigmaatschappij wel een potje olvarit voor je, maar zo niet of als je dat liever niet hebt zou ik zelf eten meenemen. Wat gesneden fruit, een boterham... het is maar een paar uurtjes! Een flesje maken in het vliegtuig, als je dat nodig hebt, zal geen probleem zijn denk ik.

Wat betreft meenemen: als je een sterke voorkeur hebt voor een merk luiers (neemt een hoop plaats in in je bagage), billendoeken of ander verzorgingsspul zou ik t zelf meenemen. Neem een pakje zwemluiers mee als je t water in wilt, weet niet of je die daar kan krijgen. Je zwemband (noem je t zo, waar die kleintjes in hangen?) is hier goedkoper en kan je klein opvouwen. Zonnebrand kan je niet buiten, maar is daar vast ook te krijgen. En een kleine reisapotheek: overleg anders even met je huisarts wat je uk mag aan paracetamol, anti-diarree, anti-verstopping, tegen muggenbulten...

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Luiers niet meenemen hoor, ze verkopen daar precies dezelfde Pampers als hier (heet daar Prima)

6. Lady85

Lady85 Actief lid

Apr 8, 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    thanks!!

Share This Page