Ja een grote pan en een koekenpan is wel een goeie als je van plan bent zelf te koken. Die missen wij vaak. Dus die nemen we altijd mee.
Ik zou eigenlijk niet weten of we zelf gaan koken. Wellicht x keertje. Maar nemen indd pan mee want ben niet zo van afgesleten teflon pannen en eitje op ontbijt ook lekker. Is daar gas meestaal? Dachten bbq 2x en 2x naar dorp uit eten. Als iemand nog tips daar in peer en omg heeft voor uiteten... )
Rolletje kleine vuilniszakken die passen in het bakje van je bungalow. Elke als je ergens heen loopt even meenemen. Overal zijn kleine milieu parkjes. Uit eten i de omgeving geen idee wij blijven altijd lekker op het park en koken zelf.
Hier staat een handige lijst die je kan printen en afvinken:Inpaklijst midweek of weekend bungalowpark met kids
Geen waterkoker meenemen joh! Qua slapen; als je een 3e bed naast jullie bed schuift kan je kindje naast jullie slapen op een eigen matrasje, tegen jullie aan en heb je geen moeite met dekbedden. Kussens neem ik wel mee voor mezelf, maar dekbedden, ik weet niet hoe groot je auto is maar bbq mee, je hele keuken inhoud en al je beddengoed?
Er zijn maar 2x 2pers boxspring. We zijn met zijn 5e dus Nou ja weet ik niet is prius we zien wel wat past.. 3 volwassene, kind 2 kleine hondjes) volgende dag komt 4e person die an de rest meenemen.. Nee dekbed miss overbodig we nemen voor haar aparte deken dan. Kussens is lastigis zwanger dus moet goed zijn en mijn man is buikslaper en dochter ook kussen dus dat moet mee.. Dan maar geen waterkoker hihi)
Je heb een premium cottage! ! Daar is een kleine slaapkamer extra aan waar een houten ledikant in staat en een kast is super! Ze heeft gewoon een eigen slaapkamer
http://media.centerparcs.com/admin/fp/photos/43/640x480/56395_43.jpg Dit is een plattegrond van een 5 p comfort huisje. De 4 persoons premium is exact hetzelfde. Het enige verschil is die 1p slaapkamer. Daar staat bij jullie geen bed in. Maar een houten ledikant en een kast.
Mocht jullie dochter een loopfietsje of bijv buggy gebruiken neem dan een slot mee om die op slot te zetten bij het zwembad etc. Gewoon zo'n simpel slot.
Paula Ik dacht dat 4p niet dat extra ini mini slaapkamer heeft. Maar in ledikant slaapt ze zoiezo al lang niet.. die kunnen we zoiezo niet gebruiken dan. Nou ja als opslag kamer dan Abri Dat is een goede had helemaal niet over gedacht!
Zijn er nog leuke activiteiten die aanbevolen te kiezen? We kunnen 3 toppings kiezen. Ik wilde zelf heel graag dagje fietsen met kinderzitje of fietskar. Maar verder weet ik het niet.
Ik snap niet dat je een premium hebt genomen en dan zelf je bedlinnen mee gaat slepen. Dat is juist het voordeel van de premium. de bedden zijn ook al opgemaakt. Zou een koeltasje met element meenemen ook voor in het zwembad.
Ik heb premium gekozen niet voor bedlinnen die zitten daar incl. We zijn nogal aan eigen dingen en schoon dus we vinden het vaker fijn om zelf bedlinnen meenemen. Aangezien ik hoorde van iedereen dat centerpark vaak ver van "schoon" nemen we eigen. Bovendien is 2x boxspring naast elkaar dus alles is 2x waardoor dochter komt in spleet liggen met geen deken. We lossen het op met aersleep en grote hoeslaken overheen plus grote dekbed van ons is zomer deken dus kan erg klein gevouwd worden gelukkig. Ik verwacht niet dat het spikspan schoon is en alles aanwezig voor dat bedrag wat we ervoor betalen.. Dus ik ga er vanuit van wat ik voor dat bedrag krijg en dat lijkt mij niet hoogstandje van schoonheid. Dat hoeft ook niet ik kan het direct zelf nog naschoonmaken vind geen probleem maar er was mij aangeraden om altijd daar eigen bedlinnen te nemen. Misschien valt het mee en ik zie spoken kan ook maar wil gewoon 5 dagen geen kopzorgen.. Maar nemen mensen echt serieus in zwembad koeltas? Ik bedoel je gaat daar toch niet 9-6 zitten?
Dat bedlinnen komt gelijk van zo'n prof wasserij. Helemaal verpakt in plastic en zeer heet gestreken. Dat is echt schoon hoor. Als het nou bij iemand thuis gewassen zou worden, zelf opgehangen en gestreken, dan zou ik mn bedenkingen hebben.
Okey nou fijn om te weten! Ik denk dat het ook mee zal vallen is meer dat het 1e keer is en ik ben voorzicht met alles Maar nog steeds moeten we dus hoeslaken hebben 2pers bed anders aerosleep zal niet vast zitten
Je dochter kan toch evengoed gewoon in het ledikant? Dat lijkt mij voor iedereen fijner dan met z'n allen op 2 matrassen. Die matrassen schuiven onwijs makkelijk van elkaar weg dus ik denk dat je dochter telkens in een gat ligt. Mijn zoontje slaapt ook al ruim een half jaar in een gewoon bed maar met dit soort dingen gaat hij gewoon in t ledikant. En als dat echt niet wil dan haal ik het matras er uit en leg ik dat naast ons bed op de grond. Maar zo ver is het gelukkig nooit gekomen.
Nee dat kan ze niet ze slaapt va 1 jaar in peuterbed zonder hekje enz ze kan niet tegen gesloten/beperkte ruimtes bovendien thuis slaapt ze va 3-4 uur snachts zoiezo bij ons in bed. We lossen het op een of andere manier want ledikant gaat 200% niet daar hebben we al ervaring mee.. We kunnen ook haar tegen muur laten slapen als we bedden tegen muur zetten of zoals ik dacht aerosleep tussen en strakke hoeslaken erom twee matrassen.