Centerparcs; 1e keer wat neem ik mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door piccolina, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Pfff.. Fijn ik kan echt niet tegen nare geuren..
    Nemen we sterkre mee;))
    Dank

Nemen jullie ook badspeelgoed mee in zwembad of ligt daar al wat?
    En is er minidisco of zo savonds?

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik ook niet, zo vies.
    Badspeelgoed kan je wel kopen, maar als je het hebt gewoon meenemen. Er zijn wel zwemvestjes.

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik dacht ergens te zien dat je early check in kan bijboeken.
    Is dat waard en wat kost het??

Ik kan wifi bijboeken maar ik kan geen 2 gratis topings activiteiten bijboeken online via mijn inlog op centerparcs zie ik. Klopt dat?
    Gewoon bij check in dan?

4. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet waar jullie zitten qua huisje maar het is een autovrij park. Op aankomst en vertrek dag kan je werk het park op met de auto.

Badspeelgoed is er niet, wel glijbaantjes voor de kleintjes.

Toen wij er waren was er in de market dome 's avonds altijd wat te doen, 2x een dj gezien waarbij de kinderen dan kunnen dansen.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Die van mij heeft ook nooit met hekje geslapen in het grote bed, alleen maar irritant vond hij dat. Als ze sowieso al de helft van de nacht bij jullie slaapt dan moet t wel goed komen met z'n allen in bed en een groot hoeslaken.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja precies. Is niet anders dus moet wel;)
    Heb wel zin in hoop weer zal meewerken...
    Maar we hebben nog plan om naar maasmechelen outlet gaan.. Weet niet waneer... Misschien maandag ervoor gaan ochtend want chek in pas 15.09 of een van de dagen of vrijdag na out checken

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Piccolina, ik heb niet teruggelezen maar neem je eigen kussen mee!
    Tenzij je VIP zit.
    Wij hebben alle 3 de klasses gezeten en comfort en economy is echt bagger als je lekker wil liggen.
    Nog nooit zulke platte, harde kussens gehad.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ook een goeie tip

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hmm okey bedankt!
    Daar dacht ik ook al na over kussens....
    Nog tips ?

10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Poeh! Ik lees mee omdat wij erover denken deze zomer een midweek centerparcs te doen. Is normaal niet ons ding maar nu met een kleine baby dachten we aan een park aan de kust ofzo. Maar als ik jullie reacties lees weet ik niet of het de juiste keuze is. Je betaalt je scheel en je moet je halve huisraad meenemen, het is niet schoon en stinkt. Ik ben blij dat ik nog niet geboekt heb.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja onze 1e keuze ook niet hihi maar ben zwanger en dachten voor dochter en hondjes tussendoor gaan. Onze stel vrienden gaan mee dus is gezellig.
    Weet niet of dat zal bevallen maar zien wel.. 350 euro was dat voor midweek premium 4p.

In juni gaan we luxe texel doen 4 dagen;))

maar wat ik denk is dat we gewoon beetje gewent zijn aan onze huis met alle luxe erin, naar wens verbouwd met inbouw koffieapparaat, inductirplaat, bad, hete kraan, zee naast, bos, bakker, slager etc.. Beetje luxe probleem zeg maar. Terug to the basic;) we doen het voor dochter voor zwembad, vakantie en voor hond veel wandelen.
    Vorige jaar zijn we naar all in 5* ali bey turkije geweest met haar. Duur maar tja onvergetelijke zwembaden en omgeving, eten, geen zorgen..
    Volgend jaar gaan we weer in met zijn 4 dan;)

12. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Wow wat jullie allemaal mee nemen.
    Het ideale van cp is toch dat je alle meest noodzakelijke dingen bij de hand hebt.
    In de pannen die in de keuken staan kun je echt wel goed koken voor vier personen.
    Dus die pannen kun je al thuis laten. Keukeninventaris wordt iedere wisselschoonmaak gecontroleerd. Is het vies wassen ze het af is het kapot of niet meer schoon te krijgen maken ze bon en word er schoon ingebracht.
    Geur kaarsen kun je ook thuis laten bij wisselschoonmaak is eerste wat poets vrouwen doen ramen open en luchten.
    Bij de receptie kun je een hernia plank vragen voor onder het matras dan ligt het wat harder. Mss kun je deze op de helft van de bedden leggen waardoor het gat door evt wegschuivende matrassen minder diep wordt

En als je dan toch op vakantie gaat en je wil luxe waarom bestel je boodschap en bbq dan niet via park supermarkt wordt aan huisje bezorgd wel een paar euro duurder idd als gewone slager maar scheelt een hoop gesjouw.

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #53 piccolina, 14 mei 2015
    Laatst bewerkt: 14 mei 2015
    Madeliefste
    Je hen natuurlijk gelijk maar elk mens iets anders gewent.
    Kennisen van mij gaan altijd kamperen bijvoorbeeld ik zou dat nooit kunnen. Pan per pan verschilt..
    we zijn niet zo zelf van aparatementen, keuken etc.. Ook is dat schoon vinden we dat vaak vies en oud.
    Maar als ik herinner toen ik studeerde hoe we woonde centerpars zal luxe hotel zijn is maar wat jezelf gewent bent.
    We gaan soms skieen en huren ook huisjes tot nu toe is meevallen maar is vaak persoonlijk. Op centerparc is toch massaler en er komen ook viezerieken in of mensen die eigen vieze spullen meenemen of eten etc. Binnen 2-3 uur toch echt wisselschoonmaak goed maken lijkt mij lastig!!
    Ik ga zoiezo eige handschoenen en schoonmaak meenemen hihi
    Koken zijn we niet echt van plan naast bbq gewoon uit eten.

Voor hetzelfde valt het mee wie weet.. We zien het as maandag!

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We zijn vandaag teruggekomen en hier misschien tips die voor de andere nuttig zijn:

Ons premium 4p erpenheide was erg prima, schoon en groot genoeg voor 4 mensen met kindje. Bedden zijn niet zo ook al is dat boxspring te zacht met keul. Gelukkig eigen kussens genomen. Verder niet muf naast wc/badkamer. Was veel bestek en dieverse kopjes borden etc. Geen oven jammer.
    Bank is echt zulk harde en niet lekker zittende. Heb mij echt geirriteerd eraan.

Ligging was net iets ver van alles maar wel ok. Baluba erg ranzig stinkt naar poep, bah. Zwembad wel mooi maar erg gewaarlijk voor peuters dat peuterbadden slaat nergens op dat stenen overaal.
    Food store wel ook niet te duur of zo genoeg keuze. Ook cafe/restaurants niet duur wel lekker. In Peer gegeten lekker ook niet duur. We hebben veel boodschappen meegenomen ook voor bbq etc maar eigenlijk kan je daar alles halen. Ok vers sap of muffin is duur maar almhof yogurt 99cent of klein flesje spa 0.55 viel mee eigenlijk.
    Softijsje 1.25 euro.

Erg leuke boerderij en ponyrijden. Grote speeltuinen buiten.
    Muziek in avond bagger zelfs kinderen wilden niet dansen;)
    Jammer dat daar erg warm en benauwd is door zwembad.
    Maasmechelen outlet lekker petit bateu geshopt;)
    Dochter na dat baluba gelijk ziek geworden met hoest/keel/neus.
    En na paar dagen verblijf gebeteb door iets op vele plekken in gezicht en armen met grote bulten van 1-2cm..

Verder dus leuke vakantie gehad en ik denk dat we dar nog keertjr zeker gaan doen volgend jaar in erpenheide.

15. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Je koopt bij ikea voor 5 euro zo'n matrasbrug om de spleet tussen 2 matrassen op te vullen. Ik hoop dat het werkt met de hoeslakens. Die boxspings schuiven erg is mijn ervaring.

Oh ik ben spuit 11 zie ik :)

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dit ging goed ze sliep gewoon zo de spleet was minim en ze verschuivden niet. Boxspring zat vast tussen 2 kasten aan zijkanten misschien daarom?

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt in ieder geval voor de tip van de geurkaarsen :). We zijn een weekend weggeweest en het stonk er niet, maar vond de geurkaarsen toch wel erg lekker!

18. susy26

susy26 Niet meer actief

Wij nemen altijd wel vd vaatwasser mee, wc papier, cevitam, ... en bestellen via de site boodschappen, zoals brood, bele g, melk, frisdrank etc... dat halen we altijd, en als t al in het huisje staat net zo makkelijk.

Deel Deze Pagina