Weet iemand of CP Eemhof een indoorspeeltuin heeft? Echt irritant dat CP en Landal zo weinig foto's online zetten van het zwembad enz. Heb al meerdere topics geopend over hulp voor een vakantie. Ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon te veeleisend ben. Ik wil de aqua mundo van CP (maar dan wel een met een heel leuk kinderbad), het luxe huisje van Landal en de indoorspeeltuin van Landal oh ja en dat overdekte ding van CP. Ik wil eigenlijk het vakantiepark niet verlaten haha. Iedereen heeft me al goed geholpen met suggesties maar bij de meeste parken mis ik toch net iets. Een park is tot nu toe perfect en dat is les trois forest maar mijn man heeft geen zin om zo ver (4 uurtjes) te rijden. Zucht. Heb nu al zoveel tijd in het zoeken gezocht dat ik gewoon niet eens meer zin heb om te gaan.
Als je een market dome wil moet je sowieso al niet naar de Eemhof want die heeft dat niet. Heb je al eens op het centerparcsforum je vraag gesteld?
Eemhof heeft geen marketdome, wel een gaaf zwembad. In de action factory op het park zit een kleine binnenspeeltuin.
je kan altijd op de site van centerparcks de catalogus aanvragen daar staat uitgebreid per park wat ze wel en niet hebben. ik herrinner me nog van vroeger dat er normaal in vossemeren een piratendorp is. en in erperheide is ook een indoor als ik me niet vergis. beide parken zijn in belgië. voor de hele kleintjes denk ik dat erperheide beter is.
Erperheide is erg leuk voor kleine kinderen je heb daar een groot indoorn speeltuin het is een paradijs voor de kids.. ze hebben een mooie zwenbad enn een heel leuk kinderboerderij
Heijderbos is ook een aanrader, en misschien eens kijken naar de eden cottages van cp, zijn erg mooi en ook luxe.
Erperheide! Leuk (kinder)zwembad Grote overdekte speeltuin Wij hadden een prima (nieuw) viphuisje Park staat bij ons op nr 1
Landal het Vennenbos heeft een Centerparcs zwembad en market dome (was vroeger Centerparcs namelijk). Heeft ook een binnenspeeltuin. Ik geloof alleen dat niet iedereen zo positief is over de huisjes. Ik vind ze prima Op zoover staan vaak ook veel foto's.