Hoi allemaal, Wie weet er nog een leuke camping in Brabant of Limburg. Ben zelf al een hele poos aan het rondkijken op internet, maar ben benieuwd of hier iemand tips heeft. We gaan met onze 2 zoontjes van vier en 1 jaar.
Oh zie net dat ik hem hier niet mag plaatsen....sorry. Willen jullie hem voor mij verplaatsen naar het topic vakantie?
wat zoek je, van entertaiment en zwembad of gewoon een speeltuintje al genoeg? 1ste categorie: Camping Duinhoeve voor een gezellige en ontspannende vakantie in Brabant in de loonse en drunense duinen. 2de catergorie: Erkend natuurkampeerterrein | Landgoed de Hoevens
wij gaan hier nu voor het 3de jaar op rij naar toe met onze kindjes ( wij hebben wel zelf een caravan) het is misschien duur,maar wij vinden het het zo waard! het is zo ontzettend leuk en er is zo veel te doen voor de kinderen,en bijna alles is gewoon gratis, er zijn meerdere avonden per week voorstellingen van clowns kabouter plop piet piraat enz enz. op elk veld heb je een speeltuin voor je caravan de douchen en wc's zijn superschoon ze hebben zelfs gewoon ligbaden enzz.
Wij zijn afgelopen mei naar camping Klein Canada geweest in Noord Limburg (Afferden). Volgende week gaan we naar recreatiepark De Schatberg in Noord Limburg (Sevenum)
Bedankt! De eerste camping lijkt me erg leuk, heb je daar zelf ook gestaan? Lees wat wisselende reacties op zoover. De tweede is niet echt ons ding... Nu ga ik de rest bekijken
Ikkelies; Het ziet er ook super uit hoor! Wij hebben zelf ook een caravan en gaan drie weken weg, zou dan neerkomen op ruim 1.100,--
ja 1100 euro is wel erg veel he! wij gaan 1.5 week en dat kost 750 euro.. 3 weken word wel erg veel inderdaad.
Vorig jaar op de Heldense bossen geweest in Helden. Dit jaar de Schatberg in Sevenum. Allebei met binnen en buiten faciliteiten. Paar jaar geleden op de bergen inWanrooij geweest, ook erg leuke camping, maar daar was geen binnen zwembad.
Wij gaan over drie weken een week met 5 personen en zijn dan 440 euro kwijt. Wij willen voor die week inderdaad wel wat luxe, ik kan me voorstellen als je dan drie weken moet gaan het wel aardig in de papieren loopt.
Als je lekker in het bos, aan de rand van de heide wil zitten, maar luxe faciliteiten niet belangrijk vind, dan is de paasheuvel in Vierhouten op de Veluwe ook een hele leuke camping...
Haha nee nooit gestaan Ken hem wel erg goed, we gaan er vaak spelen. We komen er graag, de kinderen vermaken zich er prima. De velden voor de kampeerders zijn wel leuk, zou er geen vaste plaats willen hebben ik vind dat stuk minder leuk. allemaal geasfalterde straatjes i.p.v. grasveld.
Bedankt Aapje, kasteel Ooyen lijkt me ook een leuke camping. Ja ik vind dat teveel geld Stoffeltje, aangezien er nog meer kosten overheen komen. Sannie; De Paasheuvel is niet echt wat ik zoek, wil toch wel een beetje meer luxe. Yolanthe; Lijkt me echt een hele leuke camping!